om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Ik ben even in de war, dus ik hoop dat iemand mij even verder kan helpen.
Ik heb een rol in HR Core aangemaakt voor de vrijwilligersadministratie. Er zijn medewerkers die deze rol hebben voor enkele afdelingen.
Deze medewerkers heb ik toegang gegeven tot bepaalde specifiek voor hen gemaakte rapporten. Zij kunnen de rapporten zien, maar zien geen medewerkers.
Komen deze autorisaties (dus wie je ziet) alleen maar vanuit HRSS en niet vanuit usermanagement?
@PaulaPieper Zo ver mij bekend, gaan de (actieve) roltoewijzingen in de Organisatiestructuur van Beaufort naar Youforce Self Service. De afdelingen die een Eindgebruiker in HRSS heeft, zijn de afdelingen die je in Youforce Reporting zou moeten kunnen zien. Wel moet de medewerker in Gebruikersgroep #1-60 zitten binnen Autorisatiebeheer, welke weer opgehaald wordt in Youforce Reporting. Ook moet 'BI-reporting' volgens mij aangevinkt zijn binnen het activiteitenprofiel in Self Service.
Zo ver ik weet, heeft User Management geen invloed op de afdelingen die je in Youforce Reporting ziet.
Goedemiddag @PaulaPieper ,
Als je deze medewerkers opzoekt in Self Service als MSS gebruiker. Zie je dan dat deze afdelingen gekoppeld zijn aan deze persoon?
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.