Mijn Communities
Help
HeleenMogezomp
CHAMPION **

Geen keuze opties rechts bovenaan visual

door HeleenMogezomp

Wij lopen er met enige regelmaat tegenaan dat in een rapportage de keuze opties voor uitvouwen, exporteren van gegevens ed niet meer te benaderen zijn als je een rapport raadpleegt. Zijn er meer organisaties die dit ervaren? En weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Wij lossen het nu op door het rapport er opnieuw neer te zetten.

5 ANTWOORDEN 5
Björn Sman
CHAMPION ***

door Björn Sman

Weer een goeie tip @Raymond_de_Rozario , die ga ik ook toepassen in mijn rapporten!

Met vriendelijke groet,

Björn Sman
Functioneel Applicatiebeheerder || Informatiemanagement
Hartekamp groep
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***

Graag gedaan @Björn Sman , en dat op een vrijdag middag!


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Goedgekeurde oplossing
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***

door Raymond_de_Rozario

Het exporteren gaat per visual. Je moet dan echt m.b.v. de muiscursor de visual in focus brengen tot je die drie puntjes ziet. afhankelijk van de grootte of de positionering van de visual staat deze de ene keer aan de bovenkant, de andere keer aan de onderkant. 

 

Je kan bij de opmaak van de visual ook kijken of je koptekstpictogrammen aan/uit staan.

Raymond_de_Rozario_0-1721984012071.png

 

Wanneer je niet wilt dat mensen iets exporteren, dan zet je de optie uit. Mag het wel, dan zet je de optie aan. Ik kies er zelf voor om alleen "meer opties" aan te zetten

 

Raymond_de_Rozario_1-1721984152569.png

 

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

HeleenMogezomp
CHAMPION **

@Raymond_de_Rozario  Top. De afslag had ik even gemist. 🙂 Dank voor je snelle reactie. En voor de aanvulling om alleen meer opties open te zetten. Ik ga de koptekstpictotgrammen van de slicers zoveel mogelijk weghalen. 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***

Graag gedaan. Het kon even tussendoor. Ik weet nog dat ik in het begin ook zo aan het zoeken was. Zelf set ik zoveel mogelijk de filteroptie ook uit, zodat men het rapport ook niet in de war kan maken. Voor het filteren gebruik ik slicers

Raymond_de_Rozario_0-1721990234082.png

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden