Mijn Communities
Help
Andrea Hulstein
CHAMPION *

Ik mis sinds vandaag wat rapporten

door Andrea Hulstein

Gaat om klassieke rapporten m.b.t. bezetting.

Gisteren eind v/d middag had ik ze nog.
Is er iets uit gezet of is er een storing? Iemand meer last van?

Een heel aantal andere klassieke rapporten zie ik nog wel.

12 ANTWOORDEN 12
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***

door Raymond_de_Rozario

@Ferry Jansen en @Chris van den Berg ik weet niet of het voor jullie van toegevoegde waarde is, maar als ik reportbuilder start, dan krijg ik onderstaande foutmelding

Raymond_de_Rozario_0-1729232939259.png

 

Deze werkte vorige week nog perfect. ik ben ervan op de hoogte dat dit een verouderde URL is, maar dit is de enige die bij mij werkt. de andere nieuwere werken bij mij sowieso niet.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***

door Raymond_de_Rozario

Ik heb de workaround gelezen, waarvoor dank. Maar uit pure nieuwsgierigheid... Waarom zijn onderstaande klassieke rapporten wél zichtbaar?

 

Raymond_de_Rozario_0-1729163546694.png

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Spijkerboer1
CONTRIBUTOR **

door Spijkerboer1

Wij missen ook de klassieke rapporten! Blij dat het dus niet aan mezelf ligt 😉 

 

Ferry Jansen
VISMA

door Ferry Jansen

Hallo allen,

 

Als jullie naar deze link gaan, worden alle rapporten daar wel getoond?
https://classicreporting.youforce.com/mibo4

 

Noortje Wester
CONTRIBUTOR ***

door Noortje Wester

Ik zie daar de rapporten wel, maar als ik iets aanklik krijg ik 'authentication failed'. Is dat een autorisatie dingetje oid?

Waarschijnlijk wel. Heb je misschien niet in Autorisatiebeheer de rechten voor 'Managementinformatie - Toegang tot Rapportages' en/of binnen Autorisatie Managementinformatie als gebruiker geen rechten voor bepaalde Report Builder rapporten?

Ferry Jansen
VISMA

door Ferry Jansen

Ik begrijp net van Jeltje dat ze daar wel beschikbaar zijn. Dat is voor nu een workaround. We onderzoeken waarom zeniet via Youforce Reporting te zien zijn.

clvanderspek
CONTRIBUTOR **

door clvanderspek

Goedemorgen,

 

Ik heb ook al een call aangemaakt, zelfde probleem. Hoop dat het snel opgelost wordt zo vlak voor de verloning. Rapporten zijn noodzakelijk deze dagen !!

 

 

Brian de Graaf
CONTRIBUTOR ***

door Brian de Graaf

Wij missen ook de klassieke rapporten. 

door Chris van den Berg

Bedankt voor de input. We gaan ernaar kijken! Als ik meer informatie heb dan laat ik dat ook hier weten.

ZGV-Louis
CHAMPION *

door ZGV-Louis

Wij ook. Het zijn de klassieke rapporten

door Jeltje Bakker-Postma (Bijgewerkt ‎17-10-2024 11:00 door Jeltje Bakker-Postma )

Wij missen ook alle klassieke rapporten. Oftewel de rapporten die nog komen uit Reportbuilder. En heb net een call hierover aangemaakt bij Visma Raet.