Mijn Communities
Help
Jo-lean
CHAMPION *

Power BI Desktop kan account met mijn gebruikersnaam niet vinden

door Jo-lean

Zijn er meer mensen die Power BI Desktop op dit moment niet kunnen gebruiken?

Ik krijg bij het inloggen ineens de melding dat er geen account gevonden kan worden bij mijn gebruikersnaam, terwijl ik daar altijd gewoon mee kon inloggen.

Heb hiervoor een melding aangemaakt bij de servicedesk en gelijk gebeld, uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen die wel kon zien dat er meer meldingen waren over Power BI maar weet nu niet of dit dezelfde problemen zijn? Zie ook nog geen bericht op de storingspagina..

5 ANTWOORDEN 5
brussaard-c
CHAMPION ***

door brussaard-c

@Jo-lean , 

Precies zelfde probleem.

Groet, 

Christian

brussaard-c
CHAMPION ***

door brussaard-c

@Jo-lean ,

Goede middag, 

Inmiddels kan ik in iedergeval weer in PBI.
Aanmelden met account was wel nodig, en met 2 factor identificeren. 

Groet, 

Christian

Jo-lean
CHAMPION *

door Jo-lean

@brussaard-c 

Fijn dat het weer lukt! Hier nog niet, heb een nieuwe telefoon en vermoed dat het opgelost is als ik de Microsoft Authenticator opnieuw activeer, alleen waar haal ik de QR code vandaan die ik daarvoor nodig heb? Servicedesk kon me ook niet direct helpen dus het is doorgezet...ik wacht maar weer af 🙂

brussaard-c
CHAMPION ***

door brussaard-c

@Jo-lean , 

Goede morgen, 

Kun je niet in Reporting een nieuwe licentie koppelen, nieuwe activatie-mail naar jouw e-mailadres, of een ander e-mailadres waardoor er een nieuwe QR code wordt gegenereerd?

Groet, 

Christian

Jo-lean
CHAMPION *

door Jo-lean

@brussaard-c 

Hoi Christian,

Dit heb ik idd geprobeerd, maar toen ik op de link klikte in de activatiemail kreeg ik de melding 'Reporting Pro user license is already available'...zucht...

Groet Jolien