Mijn Communities
Help

Reporting Pro Tutorials

door Chris van den Berg

We zijn begonnen met het maken van een nieuwe reeks Tutorials waar we gaan beginnen met Reporting Pro, berekende velden, expressies ect.

Welke onderwerpen of topics zien jullie graag terug in de tutorials?

5 ANTWOORDEN 5
Annelies
CONTRIBUTOR **

door Annelies

Fijn @Chris van den Berg ! Ik ben net begonnen met YF Reporting Pro & A in onze eigen BI omgeving en kan tot nu toe goed uit de voeten met de standaard leerpaden. En wat ik mis staat vast al ergens 😉 Het is soms even goed zoeken op het forum. Mijn concrete vragen komen nog. Ik sta altijd open voor best practices. Dat is voor mij een grote meerwaarde van deze manier van werken. Hopelijk lukt het me om er donderdag bij te zijn bij (3) Wegens succes vervolgd -- Wekelijks Rapporten Uurt... - Pagina 2 - Visma Community 

door Chris van den Berg

@Annelies Goed om te horen! Wellicht zie ik je donderdag!

Annelies
CONTRIBUTOR **

door Annelies

Helaas wordt ik ergens anders verwacht vanmiddag, maar hoop zeker regelmatig aan te schuiven bij het wekelijkse uurtje. Ondertussen  nog wel een suggestie voor de pro-tutorials. Zie mijn vraag: Verschil Reporting Pro en Analytics - Visma Community Als beginner ben ik op zoek naar een goed begrip van de basis. 

S_Kuijer
CHAMPION **

door S_Kuijer

He @Chris van den Berg  , wat goed! 

Best practice voor berekende velden, DAX-formules. Ik blijf het een uitdaging vinden om bijv. cumulatieven te berekenen. Of het restant en restant% afgezet tegen een bepaalde waarde. 

Is je wekelijkse spreekuur al weer gestart? Gr Sas

door Chris van den Berg

@S_Kuijer  cumulatieven kan wel lastig zijn inderdaad. Ik zal eens kijken of we daar iets met kunnen.

Zie deze link voor de rapporten uurtjes Wekelijkse Rapporten Uurtjes in 2024!!