- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Dit onderwerp naar boven laten zweven
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Printervriendelijke pagina
- Als nieuw markeren
- Als bladwijzer markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Goedemiddag,
Ik heb een tabel gemaakt met velden uit onder andere de tabellen dvb en dvb vrije velden. Werkt prima.
Nu wil ik dezelfde tabel maken maar dan obv historie, dus dvb historie en dvb vrije velden historie. En dan uiteraard met peildatum. Dit gaat helemaal niet prima. Als ik de velden van dvb vvhistorie uit de tabel verwijder, werkt het wel weer goed. Kennelijk vindt die de combi dvb hist. en dvb vvhist. niet ok.
Vraag: is er een manier om deze combinatie toch te laten werken of moet ik overstappen op 2 aparte tabellen?
mvrgr, Elmer
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Is er een link beschikbaar naar de andere posts?
Dat scheelt weer zoekwerk voor anderen die ook deze wensen hebben.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Ook wij ervaren dat in rapportages vrije velden niet historisch weer gegeven kunnen worden.
Ik krijg hert volgende terug gekoppeld:
Ik heb terugkoppeling over de tabel Persoonlijke Vrije Velden.
In het datamodel dat gebruikt wordt voor de rapportages is geen historie beschikbaar van de Persoonlijke Vrije Velden. Ik kan die dus ook niet zichtbaar maken.
De 2 rapporten die hier wel gebruik van zouden moeten maken zijn PBDI en Vitaliteit. Ik kan van deze rapporten dus alleen de actuele/laatste stand tonen.
Een collega wees me erop dat er al posts op de Visma Community zijn. Hij adviseert om hierbij aan te sluiten. Productontwikkeling kijkt daar naar de wensen en eisen vanuit de klanten. Dus als er veel klanten zijn die de historie beschikbaar willen hebben dan is de kans groter dat het inderdaad beschikbaar gesteld gaat worden.
Maar op dit moment kan ik dus helaas alleen de actuele stand tonen.
Dit is erg vervelend