Mijn Communities
Help
AnnalizaS
CONTRIBUTOR **

rapport promoveren (niet door beheerder)

door AnnalizaS

Goedemiddag,

 

Wij zijn zeer recent gestart met het gebruik van Youforce Reporting.

Weet iemand of het mogelijk is voor een gebruiker, die niet de beheerder is, een rapport onder het tabje "Mijn Rapporten" te promoveren naar de groep waar zij onderdeel vanuit maakt?

Ik kan dit als beheerder wel met mijn eigen rapporten, maar de salarisadministrateur die het rapport heeft gemaakt niet.

Of kan ik dat als beheerder voor haar doen?

2 ANTWOORDEN 2
Mathew Timmerman
CONTRIBUTOR ***

door Mathew Timmerman

Je kunt bij mijn weten als beheerder geen rapporten van anderen promoveren. Wel kan de salarisadministrateur haar rapport eventueel exporteren en naar jou zenden, waarna jij het kunt importeren.

Maar als de salarisadministrateurs zelf rapporten mogen bouwen en promoveren, dan zou je dat, al dan niet op groepsniveau, dus als recht kunnen toekennen in Autorisatiebeheer:

 

Knipsel.PNG

Ik weet alleen niet of ze enkel rapporten kunnen promoveren naar de groep waarvan zij deel uitmaken of dat ze hiervoor alle groepen kunnen kiezen.

AnnalizaS
CONTRIBUTOR **

door AnnalizaS

Heel hartelijk dank voor je snelle reactie Mathew! Wij werken nog gedeeltelijk met toegangsbeheer omdat wij vorige maand pas zijn overgestapt van Beaufort on premise naar HR Core Online en was nog niet zo bekend met Autorisatiebeheer.

Ik heb de salarisadministrateur nu de benodigde rechten kunnen toekennen!