Mijn Communities
Help
RobZuethof
CHAMPION **

vertraging gegevens maart

door RobZuethof

Wij hebben vanmorgen de productie afgeroepen en ook al weer terug.

Echter in reporting zijn de gegevens van maart nog niet zichtbaar. Vorige maanden was dit ruim binnen het uur. Nu al 3 uur verder

19 ANTWOORDEN 19
Andre Feijen
CONTRIBUTOR ***

door Andre Feijen

Ook bij ons dit probleem. Inmiddels een ticket ingeschoten.

@Chris van den Berg  Callnr is  44466330.

Ik hoop op een spoedige oplossing.

Harold1
CONTRIBUTOR *

door Harold1

@Chris van den Berg Hier ook hetzelfde probleem en hebben hiervoor een call aangemaakt.

MarjaH
CONTRIBUTOR ***

door MarjaH

Wij zien dus ook geen juiste gegevens. Standenregister toont alleen maart en niet vorige periode.

Dus allemaal verschillen en rode cijfers

RobZuethof
CHAMPION **

door RobZuethof

@Chris van den Berg @Edwin50 @Edwin Schuijt1   Wij hebben de data nu

 

MarjaH
CONTRIBUTOR ***

door MarjaH

Ook ik zie geen juiste gegevens bij afroepen standenregister (standaard). Gegevens van vorige periode (februari) niet opgehaald dus allemaal verschillen.

Dit hebben we al vaker gehad.

door Chris van den Berg

@MarjaH zie je wel de resultaten in het standaard overzicht Salarisresultaten? Ook voor jou goed om een ticket in te schieten, dan kunnen we je het best helpen!

MarjaH
CONTRIBUTOR ***

door MarjaH

Ik zie dan alleen gegevens van januari en februari staan.

Dit is toch een bekend probleem. 

Na update weer een vinkje of schuifje aanzetten?

Tenminste, dat wat het voorheen. Want dit probleem heb ik al wel 3x eerder gehad.

Volgens mij een algemeen probleem. Als ik een ticket in schieten krijgt hij prio laag.

 

door Chris van den Berg

@RobZuethof @Edwin Schuijt1 @Edwin50 hebben jullie een ticket ingeschoten? Als er issues zijn of problemen dan kunnen we het best helpen als jullie dat aan de service desk laten weten.

@RobZuethof @Edwin Schuijt1 @Edwin50 ik zal er prio op zetten! Hopelijk hebben jullie de data snel zichtbaar!

Edwin50
CONTRIBUTOR ***

door Edwin50

@Chris van den Berg : hallo Chris, Zojuist een ticket aangemaakt omdat momenteel na 2 dagen na afroep productie nog geen resultaten te zien zijn over periode 03-2024 in YR.

door Chris van den Berg

@Edwin50 voor jullie is de data nu ook zichtbaar!

door Chris van den Berg

@Edwin50 wat is het ticketnummer?

Edwin Schuijt1
CONTRIBUTOR ***

@Chris van den Berg Ik heb gisteren een ticket aangemaakt met nr 44385641

@Edwin Schuijt1 voor jullie is het nu ook opgelost!

RobZuethof
CHAMPION **

@Chris van den Berg  ticket is ingeschoten (edwin Schuijt heeft dat ook al gedaan) . Heb ook al gebeld, maar stond lang in de wacht

 

@RobZuethof voor jullie is het nu opgelost. 

RobZuethof
CHAMPION **

door RobZuethof

  Nu een dag verder en nog geen gegevens.  😒

Edwin Schuijt1
CONTRIBUTOR ***

door Edwin Schuijt1

Hier hetzelfde probleem. Ik heb een call aangemaakt.

Edwin50
CONTRIBUTOR ***

door Edwin50

Op 18-3-2024 rond 12:30 uur de productie afgeroepen maar tot op heden geen resultaten in Youforce Reporting van de maand maart 2024. Normaliter is 1 nacht over de uitvoercodes wel zichtbaar. Kan iemand dit probleem oppakken i.v.m. rapportages t.b.v. controle salarisproductie?