om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Hebben er meer klanten problemen met de digitale ondertekening?
Zodra ik op de link in de mail klik start Edge netjes een pagina echter blijft deze geheel blanco.
wij ervaren dit probleem nogsteeds, kunnen we hier zelf iets in doen?
Inge Grob van de Servicedesk heeft mij hiervoor deze (succesvolle) oplossing geboden:
Waarschijnlijk houdt de pagina gegevens vast waardoor het probleem nog bestaat. Inmiddels heb ik van meerdere klanten vernomen dat het probleem is opgelost.
Als je op de link hebt geklikt dan dien je de pagina nog te verversen (CTRL + F5). Dan moet de pagina weer werken.
Anders wil ik je vragen nog de cookies en cache geheugen te legen en dan opnieuw op de link te klikken.
Bij ons hetzelfde probleem
Gaat bij ons nog steeds niet goed. Medewerker kan wel ondertekenen, maar manager krijgt nog steeds foutmelding. Opnieuw indienen was ook niet de oplossing. Hele nieuwe gaan wel goed. Opgestart voor de storing dus niet.
Goedemorgen allen,
Het probleem is inmiddels verholpen.
Groet,
Tjeerd
Gaat bij ons nog steeds niet goed. Medewerker kan wel ondertekenen, maar manager krijgt nog steeds foutmelding. Opnieuw indienen was ook niet de oplossing. Hele nieuwe gaan wel goed. Opgestart voor de storing dus niet.
Goedemorgen allen,
We ontvangen inmiddels meerdere meldingen. We hebben het issue doorgegeven en het is in onderzoek. Zojuist is er ook een verstoringsbericht geplaatst. We houden jullie op de hoogte.
Groetjes,
Katinka
Wij ondervinden ook problemen.
De ondertekenaar krijgt de melding:
Er is iets fout gegaan bij het aanmelden.
Inloggen is op dit moment niet mogelijk (0)
Wij hebben ook problemen
Ja, wij hebben ook problemen.
Ja ik heb er ook een probleem mee en inmiddels gemeld bij de service desk
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.