om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Ik merk vanaf 16:00 vandaag performance problemen in de Self service flows. En af en toe de 500 error melding.
Inderdaad. Onwerkbaar.
Vandaag hebben we bij KVK ook weer veel last van vertraging van Selfservice en lopen we tegen 500 errors aan. Hopelijk kan hier toch snel een oplossing voor komen.
Baal er enorm van!! Laatste tijd al dagen niet veel kunnen doen.
Heb binnenkort een aantal processen op te leveren! Hoe leg ik dit uit.
Hier ook nog steeds flinke performance problemen, ondanks verschillende updates en beloften.
Gezien ook het moment en hoe lang het al duurt uitermate vervelend !
Het is eigenlijk heel triest dat dit niet binnen een paar uur kan worden opgelost. We moeten er ten slotte kapitalen voor betalen. Graag zo spoedig mogelijk reactie c.q oplossing.
Helaas bij ons ook!
Self Service is niet werkbaar op het moment. Ook hier erg veel klachten vanuit de organisatie.....
Hier ook nog steeds erg veel klachten helaas.
Wanneer wordt dit opgelost?
Ook hier is Selfservice niet vooruit te branden. Veel klachten van gebruikers.
Ook hier nog steeds vertragingen.
Goedemorgen,
Ook wij ondervinden erge traagheid in Self Service en 500 meldingen.
Binnen onze organisatie ook al meerdere klachten ontvangen. Wat is nu de oplossing?
Goedemorgen! Ook hier weer veel klachten van de administratie van een traag werkende Youforce. Met name in Self Service is het lang wachten om van het ene scherm naar het andere door te kunnen klikken. Niet te doen! Wat gaat hieraan gedaan worden? Dit speelt al meerdere weken...
Nog steeds veel problemen hier, met name bij de administratie. Wordt echt vervelend!
Ik heb niet de indruk dat de problemen zijn opgelost. Mijn collega's en ik ervaren ook vandaag weer performanceproblemen en zijn veel tijd kwijt aan herstarten en of wachten!
Ook wij ondervinden hinder, vooral bij beheer
Goedemorgen, ook hier weer heel veel klachten over traagheid en/of niet op kunnen starten van Self Service. Wanneer komt hier nu een stabiele oplossing voor? Dit speelt nu al een aantal weken.
Goedemorgen,
De performance problemen zijn duidelijk nog niet opgelost. We ondervinden hier nog steeds veel hinder van.
Wij ervaren vandaag nog steeds vertraging in Self Service. Ligt dit aan ons of ervaren meer organsaties dit?
Hallo Gonda,
Ook wij zien dat er nog steeds performanceproblemen zijn. We hadden gehoopt dat dit inmiddels opgelost zou zijn.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.