Mijn Communities
Help
RBijlholt
CONTRIBUTOR ***

Performance problemen Selfservice

door RBijlholt

Ik merk vanaf 16:00 vandaag performance problemen in de Self service flows. En af en toe de 500 error melding.

115 ANTWOORDEN 115
BertOving
CONTRIBUTOR **

door BertOving

Inderdaad. Onwerkbaar. 

Ilse_KVK
CONTRIBUTOR **

door Ilse_KVK

Vandaag hebben we bij KVK ook weer veel last van vertraging van Selfservice en lopen we tegen 500 errors aan. Hopelijk kan hier toch snel een oplossing voor komen.

Stieneke Oosting BO
CONTRIBUTOR **

door Stieneke Oosting BO

Baal er enorm van!! Laatste tijd al dagen niet veel kunnen doen. 

Heb binnenkort een aantal processen op te leveren! Hoe leg ik dit uit.

 

Marco van Hasselaar
CONTRIBUTOR ***

door Marco van Hasselaar

Hier ook nog steeds flinke performance problemen, ondanks verschillende updates en beloften.
Gezien ook het moment en hoe lang het al duurt uitermate vervelend ! 

Elly66
CONTRIBUTOR **

door Elly66

Het is eigenlijk heel triest dat dit niet binnen een paar uur kan worden opgelost. We moeten er ten slotte kapitalen voor betalen. Graag zo spoedig mogelijk reactie c.q oplossing.

 

ZGV-Louis
CHAMPION *

door ZGV-Louis

Helaas bij ons ook!

VVCdeVries
CONTRIBUTOR ***

door VVCdeVries

Self Service is niet werkbaar op het moment. Ook hier erg veel klachten vanuit de organisatie.....

mlycklama
CONTRIBUTOR *

door mlycklama

Hier ook nog steeds erg veel klachten helaas.

 

Wanneer wordt dit opgelost?

ErwinW
CONTRIBUTOR ***

door ErwinW

Ook hier is Selfservice niet vooruit te branden. Veel klachten van gebruikers.

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

Ook hier nog steeds vertragingen.

Lonneke van der Aar
CHAMPION **

door Lonneke van der Aar

Goedemorgen,

 

Ook wij ondervinden erge traagheid in Self Service en 500 meldingen.

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lieke Sterk Huis

Binnen onze organisatie ook al meerdere klachten ontvangen. Wat is nu de oplossing?

Ryanke
CONTRIBUTOR **

door Ryanke

Goedemorgen! Ook hier weer veel klachten van de administratie van een traag werkende Youforce. Met name in Self Service is het lang wachten om van het ene scherm naar het andere door te kunnen klikken. Niet te doen! Wat gaat hieraan gedaan worden? Dit speelt al meerdere weken...

YolandavB
CONTRIBUTOR ***

door YolandavB

Nog steeds veel problemen hier, met name bij de administratie. Wordt echt vervelend!

MarioDHS
CONTRIBUTOR *

door MarioDHS

Ik heb niet de indruk dat de problemen zijn opgelost. Mijn collega's en ik ervaren ook vandaag weer performanceproblemen en zijn veel tijd kwijt aan herstarten en of wachten!

Angela Heins
CHAMPION *

door Angela Heins

Ook wij ondervinden hinder, vooral bij beheer

marcoverheij
CONTRIBUTOR ***

door marcoverheij

Goedemorgen, ook hier weer heel veel klachten over traagheid en/of niet op kunnen starten van Self Service. Wanneer komt hier nu een stabiele oplossing voor? Dit speelt nu al een aantal weken.

Stieneke de Voogd1
CONTRIBUTOR **

door Stieneke de Voogd1

Goedemorgen,

 

De performance problemen zijn duidelijk nog niet opgelost.  We ondervinden hier nog steeds veel hinder van.

Gonda Kuiper
CONTRIBUTOR *

door Gonda Kuiper

Wij ervaren vandaag nog steeds vertraging in Self Service. Ligt dit aan ons of ervaren meer organsaties dit?

Stieneke de Voogd1
CONTRIBUTOR **

Hallo Gonda,

 

Ook wij  zien dat er nog steeds performanceproblemen zijn. We hadden gehoopt dat dit inmiddels opgelost zou zijn.

 

 

Gonda Kuiper
CONTRIBUTOR *

@Stieneke de Voogd1 

Dank voor je reactie.