Mijn Communities
Help
ArianneB
CHAMPION *

Storing SS?

door ArianneB

Wij ervaren problemen met SS. Hebben meer mensen hier last van?

55 ANTWOORDEN 55
Nicolle
CONTRIBUTOR ***

door Nicolle

Visma zegt dat het probleem is verholpen, maar wij hebben vanochtend nog steeds problemen.

 

Janny18011962
CONTRIBUTOR **

door Janny18011962

Wij ervaren ook nog steeds problemen zoals o.a. traag en PDF aanmaken.

ZGV-Louis
CHAMPION *

door ZGV-Louis

blijft nog steeds traag of onwerkbaar.

Iris Guiking
CONTRIBUTOR *

door Iris Guiking

De hele ochtend lopen wij al tegen dit probleem aan. We konden er ongeveer een uur in en nu werkt het weer niet.

dennis beekman
CONTRIBUTOR ***

door dennis beekman

staat op degraded performance, maar werkt gewoon helemaal niet. statuspagina is dus ook niet juist. werkt al bijna de hele ochtend niet

Fred van Houwelingen
CONTRIBUTOR **

door Fred van Houwelingen

Ook hier helaas, sommige gebruikers kunnen wel inloggen, maar dan is het erg traag en sommige gebruikers krijgen een aanmeldingsfout.

MGoossensen
CONTRIBUTOR **

door MGoossensen

Kunnen jullie aangeven wanneer de verwachting is dat de storing voorbij is? Duurt nu al 1,5 uur?

MGoossensen
CONTRIBUTOR **

door MGoossensen

De laatste statusupdate is van 11:25. Geen reactie op mijn vraag. Nee is ook een antwoord? 

Loeffen
CONTRIBUTOR *

door Loeffen

Helaas bij ons ook problemen met YF SS

Marc Struver
CONTRIBUTOR ***

door Marc Struver

Waarom staat er nog steeds geen melding bij "Verstoringen"?

Sylvia_Schilt
CONTRIBUTOR *

door Sylvia_Schilt

Op de home-pagina van de community staat een bericht: https://community.visma.com/t5/Verstoringen-Youforce-Portaal/Verstoring-Youforce/ta-p/663562.

En er is nu dus ook een storingspagina sinds vorige week: https://status.vismaraet.nl/

cvanstijn
CHAMPION ***

door cvanstijn

@Sylvia_Schilt Hoi Silvia, Ik kreeg wel netjes een e-mailnotificatie dat er een storing was voor de nieuwe status pagina.

 

Maar van de update heb ik geen e-mail ontvangen. Is dat ook nog mogelijk dat we van tussentijdse meldingen ook nog een e-mailmelding kunnen ontvangen. Anders dan dienen we zelf de site elke keer in de gaten te houden. Alvast bedankt!

 

cvanstijn_0-1717409619509.png

 

Sylvia_Schilt
CONTRIBUTOR *

door Sylvia_Schilt

Je kunt je aanmelden voor het krijgen van de updates. Dat heeft ook in dit artikel gestaan: https://community.visma.com/t5/Nieuws-Visma-Raet/Statuspagina-is-live/ba-p/663041. Ik kreeg inderdaad wel een update-mail om 12.58. 

cvanstijn
CHAMPION ***

door cvanstijn

@Sylvia_Schilt Dank voor jouw antwoord. Ik dacht dat dit artikel door iemand van Visma|Raet erop was gezet, vandaar dat ik jouw naam erbij had gezet.

 

Ik heb de tussentijdse e-mail van 12:58 uur wel ontvangen, maar die van 11:24 en 11:25 uur niet.  Dus ergens is door Visma|Raet waarschijnlijk het vinkje niet aangezet dat deze melding ook via de mail verstuurd werd.

Angela Heins1
CHAMPION **

door Angela Heins1

Ook bij ons zijn er problemen.

lcheung
CONTRIBUTOR ***

door lcheung

wij ook helaas, app doet het ook niet.

Helma Putman2
CONTRIBUTOR **

door Helma Putman2

hier ook dezelfde problemen!

 

jpoppe
CONTRIBUTOR **

door jpoppe

Helaas hier hetzelfde probleem. 

Vivian Janse
CONTRIBUTOR **

door Vivian Janse

hier ook inlogproblemen op mijn youforce

 

TinekevdVeenPCBO
CONTRIBUTOR **

door TinekevdVeenPCBO

Hier ook problemen 

AR0701
CONTRIBUTOR **

door AR0701

Ja hier ook!