om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Hier problemen met Self Service. Melding toegang geweigerd/ bad gateway.
onze tegel beheer is ook verdwenen!
ik zie nu dat rechtsboven aan geschakeld kan worden tussen applicaties en beheer..dus beheer weer gevonden!
Dit tabblad was ik ook even kwijt. Gelukkig zag ik dat schuif inderdaad rechtsboven zat. Ik zal vast dat bericht hebben gemist
Hoi @Raymond_de_Rozario, dat bericht over het verplaatsen van Persoonlijk, HR voor anderen en Beheer heb ik ook gemist. Het zou fijn zijn als dat van te voren gecommuniceerd wordt om onze gebruikers in te lichten.
Mijn inziens is dat tijdig gecommuniceerd door VR.
Hoi @Lieke Sterk Huis ,
Nu maken wij nog geen gebruik van proces gestuurde indeling en zijn er maar een paar medewerkers die de beheerdersfunctie hebben, maar de tijd om e.e.a. intern te communiceren is wel fijn.
Ook bij ons. Welke browser ik ook gebruik, geen toegang. Tenzij de link mijn.youforce.com gebruik, en dat was nu juist wat vanuit Visma werd aangeraden om die niet te gebruiken. Allemaal erg verwarrend.
Hier ook zelfde probleem bij inloggen Mijn Visma Raet. Ik heb toegang tot Mijn Visma raet gekregen via een pagina die bij mijn favorieten stond. Selfservice werkt bij ons wel.
Wij komen ook niet op de site van Visma Raet.
Wij hadden hetzelfde probleem. Via Mijn Youforce.com kunnen wij er wel in.
Hier een soortgelijke melding. Website van Visma Raet zelf is ook niet te bereiken.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.