Mijn Communities
Help
Martijn den Brok
CONTRIBUTOR ***

afbouwregeling carrière voor AOW gerechtigde leeftijd.

door Martijn den Brok

In de nieuwe gehandicapten cao wordt het mogelijk om vanaf 1 juli een afbouwregeling aan te gaan.

De regeling ‘Afbouw carrière’ geeft de werknemer de mogelijkheid om voorafgaand aan de AOW-gerechtigde leeftijd gedurende een periode van maximaal 3 jaar minder te gaan werken.

Hier hangen wel een aantal voorwaarden aan. 
We willen dit graag inbouwen in HRSS zodat de medewerker dit via een formulier kan aanvragen.

zijn hier al andere organisaties mee bezig of is misschien Visma hier mee bezig? graag zou ik willen weten wat de mogelijkheden zijn om dit in een HRSS formulier in te bouwen.

11 ANTWOORDEN 11
Maureen Dijkman
CONTRIBUTOR **

door Maureen Dijkman

In de release notes Payroll Gemal 07-22 is er een korte tekst opgenomen blijkt. (item 2022-07/14).

door Rianne van der Linden

@Maureen Dijkman  Wil je mij je mailadres doorgeven? Dan kan ik je nadere informatie toesturen. Ik heb al eerder een verzoek gehad van een collega-instelling. Jij kunt die mail ook van mij ontvangen als je wilt. 

Marcel Bouman
CHAMPION **

Dag Rianne, wij gaan hiermee ook snel aan de slag (na de vakanties) om dit ins Sels Service te ondersteunen. Alle praktische ervaringen zijn erg welkom, dus ik ben  benieuwd hoe sHL het heeft uitgewerkt.

Maureen Dijkman
CONTRIBUTOR **

dag Rianne,

 

Fijn. Graag naar maureen.dijkman@amarant.nl

door Rianne van der Linden

@Martijn den Brok  Wij hebben bij 's Heeren Loo al een workflow klaar staan om te implementeren. Wij wachten nog op onze interne HR Beleidsafdeling die de regeling afbouw carrière (en de specifieke invulling daarvan voor 's Heeren Loo) nog voorlegt aan onze OR. Zodra hier groen licht is, kan de workflow opengezet worden. 
Geef maar aan als je meer info wilt hierover. 

Rianne van der Linden

's Heeren Loo Zorggroep

Martijn den Brok
CONTRIBUTOR ***

Hoi Rianne,

 

Wij zijn op dit moment ook een flow aan het maken die we morgen nog verder gaan uitwerken met een consultant van Visma,

Ik zou graag met je in contact blijven om te kijken waar we elkaar kunnen helpen. Ik heb vakantie gehad de afgelopen 3 weken en moet nog even met mijn collega bijpraten. Ik houd je op de hoogte 🙂

 

Maureen Dijkman
CONTRIBUTOR **

Dag Rianne, vanuit Amarant zijn we geïnteresseerd in meer informatie over jullie workflow. Betreft dit alleen het aanvraagproces? of ook het vervolgtraject/back-end?

mvg

Maureen Dijkman, Amarant

Martijn den Brok
CONTRIBUTOR ***

door Martijn den Brok

Ik heb dezelfde vraag ook nog maar een keer op het service centre gesteld. Ook daar was er niets over bekend maar de vraag wordt doorgezet. 

Goedgekeurde oplossing
Demi Thijssen
VISMA

Goedemiddag @Martijn den Brok ,

 

Ik zie dat dit ticket op de servicedesk door mijn collega beantwoord is. 

Vooralsnog zijn er vanuit Visma geen plannen om er een best practice voor aan te maken.
Mocht je een geschikte inrichting willen hebben, dan kun je dit zelf kunnen inrichten of hulp van een consultant inschakelen. 

 

Met vriendelijke groet,

Demi 

IngeGrob
VISMA

door IngeGrob

Hi @Martijn den Brok 

 

Je bericht heb ik gemist op het forum. Ik zal eens vragen aan @Anonymous of dit gefaciliteerd wordt door Visma|Raet. Wellicht dat hij ook klanten weet die hier al mee aan het stoeien zijn. 

 

Wordt vervolgd..

 

Groet, Inge

Maureen Dijkman
CONTRIBUTOR **

door Maureen Dijkman

Wij hebben de vraag wat Raet hiervoor aanlevert ook al neergelegd (via ons administratiekantoor). Tot op heden geen reactie. Tijd gaat wel dringen aangezien de regeling per 1 juli as in gaat!