Mijn Communities
Help
RobZuethof
CHAMPION **

vertraging in HSS

door RobZuethof

Ik krijg meldingen van collega's dat HSS traag is. Hebben meer mensen daar last van?

27 ANTWOORDEN 27
Anonymous
Niet van toepassing

door Anonymous

Ik ervaar vertraging op level 1 gebruik in HR Self Service. Zijn er nog problemen?storingen?

Jan_Laurijsen
CHAMPION *

door Jan_Laurijsen

Nu de oorzaken analyseren en structureel oplossen en beter monitoren lijkt me ook wenselijk zodat er tijdig vooraf kan worden ingegrepen.

door Katinka te Booy

Self Service is weer stabiel en de performance is weer op peil.

 

We hebben de getroffen instance verwijderd en een nieuwe opgestart. Na 25 minuten (na opnieuw starten) is het gestabiliseerd. 

 

Groetjes,

Katinka

 

Lucie Appel
CONTRIBUTOR ***

door Lucie Appel

Zojuist afmelding ontvangen van de traagheid en performance problemen met de vermelding dat de performance stabiel is. Stabiel, maar nog steeds traag ... weliswaar zonder foutmeldingen, maar geduld wordt wel op de proef gesteld ...

Wim Boogaard
CHAMPION *

door Wim Boogaard

Hebben we het hier over SelfService of over HRCore (Education)? 

M.b.t. HRCore Education heb ik nl. wel zeer (!) regelmatig de situatie dat er 2 minuten wordt gedaan over het openen van een volgend scherm. Onder het 'genot' van een wieberend stapeltje: 

WimBoogaard_0-1678973430859.png

 

Is dit bekend en onder aandacht/aanpassing @Katinka te Booy

 

door Katinka te Booy

Goedemiddag Wim,

 

Het gaat in deze over Self service. Als je problemen ervaart binnen HR Core education kun je hier het beste een aanvraag voor indienen. Naar mijn weten is hier op dit moment geen generieke storing in.

 

Groetjes,

Katinka

door Katinka te Booy

Goedemiddag Lucie,

 

Zou je hiervoor een aanvraag kunnen indienen. En hierin kunnen aangeven op welke plekken jullie de traagheid nu nog ervaren? Ik heb zojuist nogmaals wat rond geklikt in onze test omgeving en ervaar geen traagheid.

 

Groetjes,

Katinka

VVCdeVries
CONTRIBUTOR ***

door VVCdeVries

Op welke termijn kunnen we een update verwachten van de verstoring in HSS? Er is op dit moment niet te werken in HSS en ook vanuit onze organisatie stapelen de klachten zich op...

door Katinka te Booy

Ik heb zojuist het verstoringsbericht geupdate. We begrijpen dat dit frustrerend is en de werkzaamheden zich opstapelen. Er wordt met hoge prioriteit gewerkt aan de issues.

 

Groetjes,

Katinka

Fred van Houwelingen
CONTRIBUTOR **

door Fred van Houwelingen

Wij hebben hier ook last van.

Jannekeslabbers
CONTRIBUTOR **

door Jannekeslabbers

Wij hebben hier ook last van.

 

door Katinka te Booy

Goedemorgen alle,

 

Helaas zien we inderdaad dat er performance issues zijn, met name traagheid in de systemen. Er wordt op dit moment gewerkt aan een oplossing. Zie ook bijgaand verstoringsbericht:

https://community.visma.com/t5/Verstoringen-Youforce-Self/Traagheid-en-performance-problemen/ta-p/56...

 

Groetjes,

Katinka

karl Wegner
CHAMPION ***

door karl Wegner

Graag een update. Volgens mij is de situatie nog steeds ongewijzigd en ervaren we flinke performanceproblemen.

door Katinka te Booy

Ik heb zojuist het bericht geupdate. 

We begrijpen dat dit frustrerend is en de werkzaamheden zich opstapelen. Er wordt met hoge prioriteit gewerkt aan de issues.

 

Groetjes,

Katinka

Ralph
CHAMPION **

door Ralph

vertragingen en foutmeldingen, niet verwerkte mutaties: het komt de laatste tijd te vaak voor met alle negatieve feedback vanuit eindgebruikers tot gevolg. Timing is wederom zeer ongelukkig. Vraag mij af of de migratie naar Azure wellicht tot een minder stabiele omgeving heeft geleid. 

Reyhan Altintas
CONTRIBUTOR ***

door Reyhan Altintas

Erg traag en foutmelding 500

 

Marjan Arends Elker
CONTRIBUTOR ***

door Marjan Arends Elker

Wij ook, ik kan niet eens een workflow aanpassen , waardeloos.

Hilde Volk61
CONTRIBUTOR **

door Hilde Volk61

Hier ook waardeloos 🤐 

Jan_Laurijsen
CHAMPION *

door Jan_Laurijsen

Bij ons ook ontzettend traag. Ik dacht dat Visma-RAET de systemen voortaan beter zouden monitoren. Lijkt er niet op.

Esmiranda Vermeer
CHAMPION **

door Esmiranda Vermeer