Mina produkter
Hjälp

Visma PX kostnadsfria webbinar 2018 - Vilka önskemål har du?

av Annci Hermansson (Uppdaterad ‎08-11-2017 16:55 av Gunilla Bengtsson VISMA )

Hej!

Vi på PX-supporten håller ett antal kostnadsfria 30-minuters webbinar under våren och hösten.

Nu skulle vi vilja ha hjälp av dig. Vad tycker du att vi ska visa på webbinaren?

Ett förslag som kom in idag är:

Fakturering och fakturaunderla(i klienten) - Vad sker vid ändringar på fakturaunderlag vid ej deb, stopp etc. Hur kan man återställa ett underlag m m. Vad innebär arkivera/återställa. 

Denna höstens webbinar hittar du här.

Passa på att titta på vilka webbinar som du kan delta i och anmäl dig. Tipsa även till dina kollegor att göra samma sak. 

Hälsningar 

Annci

4 SVAR 4

av Annci Hermansson

Hej Marie!

Tack så mycket för dina förslag. Jättebra att ni kunder hjälper oss med vad som är viktigt för er.

När det gäller modulen Administration i webben så kommer den med i vårens utbud. 

Vårens utbud kommer presenteras på communityt senare i år.

Hälsningar Annci

 

Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous

Hej Annci!

Har önskemål om webinar i Plan och prognos samt Värdering av uppdrag för att få en inblick i syfte att se om vi kan utöka användandet av uppdragsuppföljning i PX.

Skulle också gärna se ytterligare ett webinar avs. Modulen Administration i Visma PX webb längre fram, då jag tyvärr inte kan medverka den 15/11.

Med vänlig hälsning

Marie

 

av Annci Hermansson

Hej Lotta!

Tack för ditt förslag. När det gäller just ReportX så krävs det en längre genomgång än 30 minuter för att lära sig grunderna i att skapa rapporter. 

Din kundansvariga konsult kan hjälpa dig med en genomgång på ca 2-3 timmar alternativt om du vill att vi på supporten håller en utbildning.

Hälsningar Annci

Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous

Hej

Jag skulle gärna ta ett webbinar om reportX för att kunna skapa egna rapporter

Lotta

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här