Mina produkter
Hjälp
Svenningsson
CHAMPION *

Kontrollräkna semesterberäkningen excelmall

av Svenningsson

Hej 

 

Någon som kan dela med sig av excel mall där man kan kontrollera semesterberäkningen?

Avser Transportavtalet.

 

Tack på förhand

5 SVAR 5
Caarina
CHAMPION *

av Caarina

Det vore intressant om det fanns någon som har en Excel ark i detta ämne 🙂

Olof From
VISMA

av Olof From

Hej igen 😊

 

Ok, tack då vet vi lite mer om din situation. Här ska vi se till att knyta ihop dig med någon hos oss som är duktig på detta så du kommer vidare. Skulle du kunna skriva dina kontaktuppgifter, antingen här eller i ett mail till oss så återkopplar vi? support.transpa@visma.com

Svenningsson
CHAMPION *

av Svenningsson

cecilia.svenningsson@transab.se 

tel 036-351019

 

Tusen tack 🙂

Olof From
VISMA

av Olof From

Hej!

Denna typ av underlag känner jag inte till att vi har dessvärre...jag blir lite nyfiken, har du kopplat TransPA till ditt löneprogram och tar hjälp av detta när du gör semesterårsavslut? I lönematchningar som är en tjänst vi erbjuder, typiskt nya kunder som går igång med TransPA, så matchar vi era lönearter i TransPA så de går över rätt till ert löneprogram vilket i sin tur underlättar och skapar bra förutsättningar vid semesterårsavslut.

 

Mvh Olof

Svenningsson
CHAMPION *

av Svenningsson

Hej 

 

Tack för ditt svar 🙂 jag vi har matchade lönearter i vårat löneprogram, men får inget stöd i systemet ang frånvaro om den skall vara semesterlönegrundande eller ej. Är detta något du känner igen och kanske har en lösning på?

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här