Mina produkter
Hjälp
Anonymous
Inte tillämpbar

Önskemål ang. filterfunktion i attestlistan

av Anonymous

Hej! 

 

Jag har fått frågan av flera kollegor om det går att filtrera per anställd i attestlistan. Jag har fått tips av supporten ang. hur man kan sortera per namn och dölja alla rader utom de som avser den person man vill godkänna men har man många att attestera tider för så blir det ganska tidsödande. Har även gett mina kollegor tipset att använda kalendern istället men vi jobbar mycket med noteringar bland annat och den vyn blir inte lika överskådlig som attestvyn. Jag skulle därför gärna vilja framföra ett önskemål om en filterfunktion i attestlistan.

 

Mvh

Sara

1 SVAR 1

av JoakimPirholt

Jag tycker det låter som en utmärkt idé. Filterfunktionen, såsom den ser ut i tex kalender och löneberäkning, är något som skulle kunna tas upp på fler ställen i produkten, och göra den mer konsekvent, man lär sig ett arbetssätt som fungerar likadant överallt, etc etc, är massor med fördelar med en sådan funktion. 

 

Jag noterar detta i vår "önskelista" att ta upp när vi fixar med attestsidan nästa gång.

Tack för ett bra förslag.

 

PS Tanken är att snart kommer vi börja lägga upp forum där ni våra kunder ska lägga upp förslag till förbättringar och sedan ska alla andra kunder rösta. Det förslaget som får mest röster ska sedan tas av utvecklarna i första hand när det blir dags för nyutveckling. Mer info om detta på vår community snart. DS

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här