Mina produkter
Hjälp
Johan13
CONTRIBUTOR **

Skapare vid aktiviteter

av Johan13

En bra funktion i TransPA skulle vara att när en användare lägger till en aktivitet att det står vem som är skapare av aktiviteten och när den inträffade. 

 

T.ex

 

Transpa avsändare.png

Visst kan man lägga en notering vid skapandet av aktiviteten men erfarenheten säger att detta oftast missas. Är man flera administratörer kan det vara bra att veta vem som har gjort vad. 

4 SVAR 4
Johan13
CONTRIBUTOR **

av Johan13

?

Johan13
CONTRIBUTOR **

av Johan13

Funderar på hur långt ni har kommit detta arbete då det gått lite över året nu. 

av JoakimPirholt

Hej! 

Tack för att du påminner oss. Även om det är en bra idé som vi gärna vill kunna implementera i TransPA, så har det inte legat i vår högsta prioritering det senaste året. Våra fokusområden har den senaste tiden varit 1 prestanda och stabilitet, 2 responsiv tidrapporteringssida och 3 ett publikt API, och när turen kommer till frånvarohanteringen i TransPA så kommer detta önskemål att tas i beaktning. Hoppas det duger som svar så länge.

Godkänd lösning
Olof From
VISMA

av Olof From

Hej Johan

 

Jag tycker detta är ett väldigt bra önskemål, helt naturligt att vilja ha en logg med tidpunkt här som säger vem som lagt in aktiviteten. Det har vi ju sedan tidigare i tidrapporterna, så det vore fint att ha även här. Jag tar emot detta önskemål från dig och så får vi hoppas att det kan ta sig fram bland andra önskade förbättringsförslag. Tack för värdefull synpunkt Johan!

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här