Mine produkter
Hjælp
Tina Damgaard
CONTRIBUTOR **

Chatboks lukket ned?

af Tina Damgaard

Jeg har bemærket over et stykke tid at jeres Chatboks i Visma HR og Visma løn ikke er tilgængelige? Vi har en del udfordringer med at systemet kører ekstremt langsomt, nu hvor der ikke foreligger en driftsstatus på dette, ville jeg blot spørge i chatten, men det er ikke muligt nu og ej heller i sidste uge?

5SVAR5

af Jesper Thomsen

Hej Tina Damgaard

I øvrigt tak for at du rækker ud og er opmærksom. 

 

Ang. performance Vi er ekstra opmærksom på performance  i denne tid af året for, det er den sidste løn der skal køres i år så performance  er vigtigt.  Så på denne tid af året kan systemerne engang imellem have lidt længere svartider. Her kan jeg igen reklamere for at man ser om det er muligt at sætte jobs til at køre om aften og også gerne uden rapporter.

Men Pt. så køre alle systemer som de skal, ingen jobs i kø. Men når det er sagt så havde vi i formiddags et job som drillet og som lige satte nogle jobs, måske dine i kø, og det beklager vi.  Men alt køre lige pt. fint Tak for at du reageret. 

 

Ang. Chatbot så har du ret i at den ikke var tilgængelig, men det skulle den gerne være nu. 

 

Endnu engang tak for din henvendelse. 

God jul og godt nytår

MVH Jesper 

Godkendt løsning
Tina Damgaard
CONTRIBUTOR **

Hej Jesper

Tak for dit fine svar, jeg har netop forsøgt med chatboksen, men får desværre dette svar 😞

TinaDamgaard_0-1640090445424.png

 

Godkendt løsning
Mette Simonsen
VISMA

Hej Tina

Vi er pt ikke tilgængelige på Chatbot, da vi har valgt at prioritere vores telefoner, pga. de mange henvendelser der. På sigt er vores plan, at vi igen vil være tilgængelige der.

God Jul

Mette

Tina Damgaard
CONTRIBUTOR **

af Tina Damgaard

Hej Jesper

Der er to spørgsmål i mit oplæg, det ene er chatboksen, jeg oplever at den ikke er i funktion, jeg har forsøgt flere gange sidste uge og i denne uge, jeg syntes funktionen var rigtig god, så er lidt ked af, den er inaktiv.

Spørgsmål to er Visma løn, den kører ekstrem langsom, når vi skal registrere tager det rigtig lang tid at få billedet frem og igen rigtig lang tid for at registrere og godkende registreringen, det er primært i de variable lønregistreringer, vi oplever ventetid.

mvh Tina

af Jesper Thomsen

Hej Tina Damgaard

Lige pt. oplever vi ikke nedsat performance. Kan du hjælpe mig lidt med hvilke produkt er det du oplever dette i? Er det Visma Løn eftersom det er på det område du skriver på?

Er det generelt eller når du udføre en bestem handling (skifter billede, trækker en fremtidig lønseddel, køre en efterregulering) eller andet? 

Så skal jeg straks undersøge det.

MVH jesper 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.