Mine produkter
Hjælp
beb21-Mosscopen
CONTRIBUTOR ***

Hænger systemet igen?

af beb21-Mosscopen
 
15SVAR15
LGHansen
CHAMPION ***

af LGHansen

Er der vagt på efter kl. 16 i dag, så I fortsat hjælper os som hænger i systemet og ikke kan få udbetalt løn?

cmh1006
CONTRIBUTOR *

af cmh1006

Desværre ikke... Har lige forsøgt support uden held... Min lønkørsel har også hængt i et godt stykke tid nu 😞

af Mette Simonsen

Hej @cmh1006 

 

Vi har øje på jeres kørsler 🙂

 

Vi oplever ikke, at kørslerne går ned. De er bare lang tid undervejs.

 

Med venlig hilsen

Mette Simonsen

BDK
CONTRIBUTOR *

af BDK

Hej,

Det har jeg også tænkt på - sat en kørsel over kl. 14.19 som ikke er færdig endnu og telefonen hos Visma er lukket! Det er desværre ikke første gang at dette sker for dem i den værste lønperiode 😞

af Mette Simonsen

Hej @LGHansen og @BDK  

 

Vi har øje på systemet. Vi oplever dog ikke, at kørslerne går ned, men det kører bare meget langsomt.

 

Vi beklager meget situationen!

 

Mvh

Mette Simonsen

LGHansen
CHAMPION ***

af LGHansen

Det er jo heldigvis ikke noget vi oplever så ofte, så det går nok 😉

af Mette Simonsen (Opdateret ‎25-09-2024 16:20 af Mette Simonsen VISMA )

Hej @LGHansen 

 

Tak for tålmodigheden 🙂  Vi forstår jer godt!

 

God aften

Mette Simonsen

Kathrine Nordentoft
CONTRIBUTOR **

af Kathrine Nordentoft (Opdateret ‎25-09-2024 12:29 af Kathrine Nordentoft )

har også startet en lønkørsel kl. 12.04, som endnu ikke er færdig.... ??

Sofagc
CONTRIBUTOR **

af Sofagc

Jeg er lige ved at ringe Visma op og forhøre mig om det hele er på vej ned. Jeg ved de i går talte om at deres teknikere arbejdede på højtryk. Dur bare ikke at vi går i stå fordi systemet ikke fungere når vi er så tæt på luk af lønnen 😯

Kathrine Nordentoft
CONTRIBUTOR **

af Kathrine Nordentoft

min kørsel blev færdig nu - håber det lykkes at få din færdig også 🙂

 

Sofagc
CONTRIBUTOR **

af Sofagc

Desværre nej, ved godt at den tager lang tid med 1200 mand, men alligevel over 1 time. Håber Visma kan afbryde den og starte den op igen og den så kan køre uden problemer 😊 fedt at din er gået igennem. 

af Susanne Persson1

Hej

Vi har under Driftinformation oplyst at der vil være udfordringer med langsomme kørsler resten af ugen, se nedenstående link:

https://community.visma.com/t5/Driftsinformation-i-Drifts-og/24-9-24-Jobs-i-Visma-Lon-korer-laengere...

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
Sofagc
CONTRIBUTOR **

af Sofagc

Tak for info, Susanne, havde jeg set og har også talt med Poul. Synes bare det er helt utroligt. Min lønkørsel har nu taget 2 timer fra den blev sat i gang og er langt fra færdig endnu ??

af Susanne Persson1

Hej

Ja, det er da frustrerende, det forstår vi godt,  der sidder kolleger og overvåger systemerne, og kan de se der er noget der kan gøres for at skubbe på gør de det. Der er dog rigtig mange kørsler i gang så derfor vil i desværre opleve dette lidt endnu.

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
Sofagc
CONTRIBUTOR **

af Sofagc

Nogen der har problemer idag med at systemet "hænger" ? - jeg satte en lønkørsel i gang kl. 11.36 og den er ikke en gang nået halvvejs 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.