Mine produkter
Hjælp
PiaSkovAndreasen
CHAMPION *

Negativ ferietillæg-saldo på lønseddel

af PiaSkovAndreasen

Hej,

På "mega-ferielovskursus" forleden fik vi fortalt, at saldo på ferietillæg med den nye opsætning af lønsedlerne kun skulle vise det tilgodehavende ferietillæg.

Nu har jeg så kørt løn, og til mine forudlønnede kolleger, som netop har fået deres septemberløn udbetalt, har lønseddel-opsætningen naturligvis allerede ændret sig (lækkert), men der står nu negativ saldo på både ferietillæg (den 1%) og ekstra ferietillæg (overenskomstbestemt).

Er der andre end mig, der har oplevet det, eller har I korrekte saldi?

negativt ferietillæg.jpg

Mange hilsner, Pia

14SVAR14
Susanne2505
CHAMPION *

af Susanne2505

Samme problem hos os - den dag hvor lønsedler igen er korrekte, så bliver jeg 😊

ARDE
CONTRIBUTOR *

af ARDE

Hos os er det alle medarbejdere der er ansat før 1.janua 2021 der har et negativt ferietillæg.

 

Susanne Christensen
CONTRIBUTOR *

af Susanne Christensen (Opdateret ‎27-09-2021 08:35 af Susanne Christensen )

Det samme her 😞

af Jesper Thomsen (Opdateret ‎01-10-2021 13:48 af Thor Lundehoj VISMA )

Hej Susanne Christensen

Det skyldes en visningsfejl, (som ikke er på alle lønsedler). Der arbejdes hårdt på at rette fejlen

 

I kan følge status her.

MVH Jesper 

saxo1968
CONTRIBUTOR ***

af saxo1968

Hej

Jeg har også problemet med negativ ferietillægs saldo.

Stillingskategori 1201/lønseddeltype 0

Birte Olsen
CONTRIBUTOR ***

af Birte Olsen

samme gør vores lønsedler - men kun dem i still.kat 1003/1013, som har lønseddel type15

 

aaa0501
CONTRIBUTOR *

af aaa0501

Hej Pia

Jeg får også negativ ferietillægs saldo på min septemberløn, så hvis du har fået et godt hørt fra Support, vil du så beskrive kort, hvad svar du fik. mvh

Anette

PiaSkovAndreasen
CHAMPION *

af PiaSkovAndreasen

Hej Anette

Jeg har oprettet det som en sag men ikke hørt et pip! Jeg skal nok sige til, hvis jeg får svar hen ad vejen...

Mange hilsner, Pia

aaa0501
CONTRIBUTOR *

af aaa0501

Hej Pia. Det vil være super. Har hængt et par dage i køen, men ikke kommet igennem.

Mange hilsener

Anette

 

PiaSkovAndreasen
CHAMPION *

af PiaSkovAndreasen

Til almindelig info 😉 - hvis der sidder andre med samme issue - kan jeg fortælle, at der nu er oprettet en sag på problemet, så teknikerne kan se på det...

PiaSkovAndreasen
CHAMPION *

af PiaSkovAndreasen

Tak Jesper, det prøver jeg.

af Jesper Thomsen

Hej PiaSkovAndreasen 

Jeg har tjekke op på dette på en der også har fået en september lønseddel og her er der ikke negativ saldo på, så det er ikke generelt. 

Jeg kan anbefale dig at kontakte vores support afd. på 88 9797 00. 

MVH Jesper 

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Vores lønsedler viser også negativ ferietillæg.

Lene F M Sørensen
CHAMPION **

Det samme her, men ikke på alle ??

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.