Mine produkter
Hjælp
Brix
CHAMPION **

Oprydning i gamle data

af Brix

Jeg opretter alle mine nye ansatte i Visma HR, da der er flere felter her end i Visma Løn. Så for ikke at skulle oprette flere steder, opretter vi kun i HR. MEN... Nu har jeg forsøgt at oprette en medarbejder 9904 i HR, og det gik godt på de første to faner, men da jeg kom til Løn og Statisitk, lå der data fra en medarbejder, der er fratrådt i 2012 eller 2013. Det er første gang, at jeg støder på dette problem. Jeg kan godt gå ind og slette alt manuelt, men er naturligvis bange for, at der skulle ligge andre data inde "bagved", som ikke er blevet slettet. Andre, der har oplevet det?

5SVAR5
Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers (Opdateret ‎09-02-2023 10:38 af Mie Eggers VISMA )
Hej Brix
Det er naturligvis en fejl, som ikke må ske. Vi undersøger sagen med det samme. Jeg kontakter dig direkte, så snart der er nyt i sagen. 
 
Venlig hilsen
Mie
Brix
CHAMPION **

af Brix

Hej igen - så har vi en til. Det er løndata o.l. der ikke bliver slettet. Kontakt mig endelig, så vi kan få fulgt op på dette.

MVH Jeanette

Brix
CHAMPION **

af Brix

Denne gang er det 9922

af Susanne Persson1

Hej

Det skal vi selvfølgelig have rettet.

Kan jeg bede om dit kundeforholdsnr.

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant

Hej Jeanette

Jeg har fundet kundeforholdet. Jeg opretter en sag og du høre fra os når vi har svar retur.

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.