Mine produkter
Hjælp
HCH
CONTRIBUTOR ***

Print af lønkørselsrapporter i pdf. - side 1 er blank

af HCH

Hej Visma

 

Er det muligt for jer at tilpasse rapporterne, således at den blanke side 1 undgås, da det virker unødvendigt? 

  • Overførselstotal
  • Afstemningsliste for lønperioden
  • Overførselsliste
  • Ny overførselsliste
  • Følgeseddel
  • Anmærkningsliste

Det er muligt der er andre rapporter med en blank side 1, men det kan I nok hurtigt se.

Der er ingen blank forside på lønsedler.

 

På forhånd tak.

mvh

Hanne Christensen

Kunde 160

11SVAR11
Helle Winther1
CONTRIBUTOR **

af Helle Winther1

Vi har samme problem her og vores IT afd. fortæller , at det er skabelonen der er fejl i - altså problemet ligger hos Visma.

 

mvh

Helle

Hej

Jeg har oprettet en sag til vores teknikere, de vil derfor se på det igen, men da vi har fuldt fokus på lønafleveringen i øjeblikket vil der gå lidt før vi tager fat i den. 

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
TrineZJ
CONTRIBUTOR ***

af TrineZJ (Opdateret ‎19-07-2023 16:01 af TrineZJ )

Hej 🙂

 

Vi oplever samme udfordringer, hvis vi for eksempel forsøger at udskrive en "kvittering for decentral registrering" ...

 

Siden ser normal ud, hvis vi åbner .html-filen med eksempelvis Google Chrome, men udfordringen opstår, hvis vi forsøger at printe siden ud - så får vi pludselig to sider, hvor den første er blank. Det er - som HCH skriver - noget, der er sket med rapporterne for nyligt. Vi plejer ikke at få sådan en blank side 1 med ud. Jeg kan dog se, at hvis jeg forsøger at udskrive nogle kvitteringer fra 2020, så sker det samme...

 

Mvh.

Trine

Louise Kousgaard
CONTRIBUTOR ***

af Louise Kousgaard

Hej

Det er de rapporter, der dannes i forbindelse med lønkørslen, hvor første side er blank.

 

Hilsen Louise

Hej

Vi har nu undersøgt ovenstående og kan ikke genskabe det hos os. Vi har derfor svært ved at rette på det.

Har I undersøgt det hos jeres interne IT, om der kan være noget opsætning der gør det?.

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant

af Susanne Persson1

Hej

Vi kigger på det og vender tilbage.

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
Bo_H_C
CONTRIBUTOR **

af Bo_H_C

Hej Susanne,

Blot for at støtte op om de andres kommentarer. Vi oplever det samme for alle vores lønrapporter. Vælges udskriv dannes en blank forside. Det må helt klart være rapportopsætningen, der skal rettes. 

Mener det er opstået ifm en af jeres opdateringer her i 2023.

Vil også gerne have det fjernet.

 

pft.

HCH
CONTRIBUTOR ***

af HCH

Hej Susanne

Sorry, det var lidt "nålen og høstakken" jeg skrev om.  Ændringen er sket i foråret - kan ikke huske om det er april eller maj.  Eks. job 49580 lønkørsel 12212 er i normalt view og uden blank side.  Eks, Job 52034 lønkørsel 12307 er med blank side og vendt i view. 

mvh

Hanne C

Kunde 160

 

 

Charlotte-Nielsen
CHAMPION *

af Charlotte-Nielsen

Rapporterne er også blanke hos os

Hej igen

Hvornår har I trukket de rapporter der er en blank side på? jeg har kigget og kan ikke se nogle blank førsteside. et jobnr ville være godt at få. 🙂

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
Helle Winther1
CONTRIBUTOR **

Hej Susanne

Den blanke side ses ikke når man åbner rapporten, men fremkommer ved udskrivningen. Vores IT-afd.  siger det er jeres skabalon der er fejl i. Du er velkommen til at tjekke vores rapporter dannet i dag 20.07.2023.

 

mvh

Helle

Kundeforhold 1821

 

 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.