Mine produkter
Hjælp
Anonymous
Ikke relevant

Problemer med lønkørsel

af Anonymous

Hejsa

 

Er der andre som har problemer med VismaLøn. Lavede en "prøve" lønkørsel kl 8,38 - står stadig og

kører -  Afregning pr. betalingsdato er ikke færdig.

28SVAR28
Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Er der nogen i "tråden" som har hørt fra Visma - udover det indspark der kom fra Susanne/Visma kl 9,53 ? 

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

ingenting har jeg hørt...

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Jeg har en decentral indlæsning - som  er færdig - men den står stadig og snurre som om den ikke er færdig. Har logget mig helt af systemet men den står stadig væk og snurrer.

 

 

 

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

ja vi har samme problem. Men lønnen ser ud til at være kørt selvom systemet står og hænger

Susanne2505
CHAMPION *

af Susanne2505

519

LGHansen
CHAMPION ***

af LGHansen

Jeg har lige haft kørt en lønkørsel og kørt den tilbage igen. Ingen problemer her.

Susanne2505
CHAMPION *

af Susanne2505

Hej Finn 

 

Jeg får samme fejl og har ringet til Visma men er nummer 5 i køen har bedt dem om at ringe retur

Susanne2505
CHAMPION *

af Susanne2505

Jeg kan ikke få lov til at køre min kørsel tilbage igen 

Hej

Der arbejdes på at få løst dette, kan jeg bede om et kundeforholdsnr?

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Stadig intet nyt??

Susanne2505
CHAMPION *

Vi hænger stadig nr 519 - I må da kunne gøre noget

Hej, denne skulle være løst nu

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Men systemet står stadig som om det ikke er færdigt... skal vi logge af og på igen eller? Min lønkørsel 12104 virk1441 arbejdsgiver 1

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Det prøvede jeg så, men det gjorde ingen forskel...  kan vi godkende lønnen eller ikke?

 

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

kundeforhold 1441 har samme problem. Så vi har ikke villet godkende lønnen endnu

 

af Susanne Persson1

Hej, det ser også ud til at jeres er kørt igennem nu. kl. 10:03

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

kan vi godkende lønnen? eller skal vi vente til tekniker har set på det... Det står stadig som om det kører.

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

selvom den stadig ser ud til at køre? Jeg kan godt se at der står den er slut, men under vis job står den som om den er igang

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Visma løn står stadig i Vis job og "blinker" henter filer og jeg får advarsel når jeg ex. vil lave en fremtidig lønseddel ?!

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.