for automatisk at få relevante produkter
for automatisk at få relevante produkter
Hejsa
Er der andre som har problemer med VismaLøn. Lavede en "prøve" lønkørsel kl 8,38 - står stadig og
kører - Afregning pr. betalingsdato er ikke færdig.
Er der nogen i "tråden" som har hørt fra Visma - udover det indspark der kom fra Susanne/Visma kl 9,53 ?
ingenting har jeg hørt...
Jeg har en decentral indlæsning - som er færdig - men den står stadig og snurre som om den ikke er færdig. Har logget mig helt af systemet men den står stadig væk og snurrer.
ja vi har samme problem. Men lønnen ser ud til at være kørt selvom systemet står og hænger
Hej Finn
Jeg får samme fejl og har ringet til Visma men er nummer 5 i køen har bedt dem om at ringe retur
Jeg kan ikke få lov til at køre min kørsel tilbage igen
Hej
Der arbejdes på at få løst dette, kan jeg bede om et kundeforholdsnr?
Stadig intet nyt??
Vi hænger stadig nr 519 - I må da kunne gøre noget
Hej, denne skulle være løst nu
Men systemet står stadig som om det ikke er færdigt... skal vi logge af og på igen eller? Min lønkørsel 12104 virk1441 arbejdsgiver 1
Det prøvede jeg så, men det gjorde ingen forskel... kan vi godkende lønnen eller ikke?
kundeforhold 1441 har samme problem. Så vi har ikke villet godkende lønnen endnu
Hej, det ser også ud til at jeres er kørt igennem nu. kl. 10:03
kan vi godkende lønnen? eller skal vi vente til tekniker har set på det... Det står stadig som om det kører.
selvom den stadig ser ud til at køre? Jeg kan godt se at der står den er slut, men under vis job står den som om den er igang
Visma løn står stadig i Vis job og "blinker" henter filer og jeg får advarsel når jeg ex. vil lave en fremtidig lønseddel ?!
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.