Mine produkter
Hjælp
GMJ2020
CHAMPION *

Status på visning af feriesaldi på lønsedlerne

af GMJ2020 (Opdateret ‎14-10-2021 08:20 af GMJ2020 )

God morgen VISMA @CharlotteS 

 

jf. svar til alle os om at vi skal følge status og alt skulle være OK pr. 14/10 med saldo og ferietillæg.

Jeg har lige hørt en lønkørsel for tjek  - må desværre konstatere, at det stadig ikke ser korrekt ud med ferietillæg som er i minus og de medarbejdere der havde fået forskud i august passer feriesaldo stadig ikke på - hvad gør vi nu ?? - jeg HAR været i kontakt med jer og Asger skulle have lavet en sag - ser virkelig frem til at høre fra VISMA - god dag 🙂 - deltog ligeledes på webinar "hvad er sket siden sidst" og fik her svar på at det skulle virke efter 14/10 !!! 

4SVAR4
GMJ2020
CHAMPION *

af GMJ2020

@CharlotteS kan du hjælpe se ? - mine feriesaldi passer stadig ikke på medarb. der havde fået ferie på forskud i aug. Sag blev oprettet i Aug. (Asger)

 

 

GMJ2020
CHAMPION *

af GMJ2020

god morgen VISMA - jeg har også her til morgen efter gårsdagens release kørt en lønkørsel - feriesaldo passer stadig ikke på medarbejdere der har fået ferie på forskud - sag er oprettet i Aug.  (Asger) - hvad er næste step fra VISMA ????

Godkendt løsning
Benjamin Nielsen
CHAMPION *

af Benjamin Nielsen

Hej GMJ2020,

 

Jeg har forstået det sådant at releasen bliver lagt på i eftermiddag!

 

Visma plejer at lægge deres releases på om eftermiddagen, på den dato der er meldt ud - i dette tilfælde den 14/10-21 😉

 

Mvh Benjamin

 

Mvh Benjamin

Godkendt løsning
GMJ2020
CHAMPION *

af GMJ2020

@Benjamin Nielsen TAK det må vi så håbe passer - kan blot se der er foretaget nogle "job" i nat

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.