om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Wij importeren via debiteur > verwerking > import een bestand om verkoopfacturen en creditnota's aan het maken die niet via het verkoopboek lopen. Uren ipv voorraad. Normaal gesproken kon ik al die aangemaakte facturen terugvinden onder debiteur > transacties > verkoopfacturen. Sinds kort kan ik daar alleen nog de facturen terugvinden die nog niet betaald zijn. Alle facturen / creditnota's die al wel betaald zijn kan ik niet meer terugvinden maar ik moet ze af en toe nog wel kunnen raadplegen. Waar kan ik al mijn facturen terugvinden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wel heel vervelend dat standaardschermen die al jaren in gebruik zijn, ineens 'verdwenen' zijn. Erg onhandig, zeker als je meerdere companies moet beheren. Elke company handmatig aanpassen; treurig werk.
@Rolf Bloemendaal in principe zijn er geen schermen verdwenen, er is een extra filter beschikbaar gemaakt die standaard geen afgesloten facturen meer toont. In specifieke gevallen blijkt het echter mogelijk dat het vinkje niet getoond wordt, doordat het standaard venster is aangepast. Begrijp ik het goed dat dit voor al jullie companies het geval is? In dat geval wil ik je adviseren om even contact op te nemen met jullie implementatiepartner, dan kunnen we een oplossing zoeken om dit ineens voor al jullie companies te herstellen.
Nee, er zijn geen schermen verdwenen inderdaad, maar wel verstopt. Bijvoorbeeld voor de in- en verkoopfacturen hadden wij in elke company een eigen analyse als startscherm gemaakt met dan per klant nog extra of minder informatie, afhankelijk van de behoefte. Middels het scherm SM208500 "Lijst als startscherm" dit overal weer teruggezet in de hectiek die een paar weken geleden er ineens was ;-).
Dan kun je het beste contact opnemen met je partner, de kant is groot dat het scherm ooit al eens is aangepast en daardoor ontbreekt nu waarschijnlijk het vinkje
Dank u voor uw reactie maar ik kan die optie nergens terugvinden om aan te vinken...... Waar moet ik die kunnen terugvinden?
Als je 'Afgesloten documenten weergeven' selecteert komen alle verkoopfacturen weer tevoorschijn.
Visma Software BV
HJE Wenckebachweg 200
1096 AS Amsterdam
Tel: 020-355 29 99
Copyright 2021 Visma Community. All right reserved.