Mijn Communities
Help
AKMD1
CHAMPION ***

Aantal kudoos ontvangen voor een idee: kan dat anders waardoor het bereik groter is?

door AKMD1

Ik ben benieuwd hoe anderen hier over denken. Als iemand een idee aanlevert, wordt het aantal duimpjes geregistreerd. Zo wordt door Peple beoordeeld of een idee een noodzakelijke aanpassing is.

Maar niet iedere gebruiker zit hier op het forum. Of kijkt met regelmaat. Hierdoor krijgen de ideeën te weinig reacties en wordt het niet op de roadmap gezet. Jammer! Want er zitten echt best goede tussen die een verbetering voor de gebruiker opleveren.

Is het mogelijk dat hier eens naar gekeken wordt en een ander systeem verzonnen? 

Nu allemaal een duimpje geven he.. anders wordt het afgewezen 🙂

4 ANTWOORDEN 4
NvdB
CHAMPION ***

door NvdB

ik heb af en toe idee dat we gestalked worden zoveel berichtjes ontvang je🤔

MvB
CHAMPION ***

door MvB

Je hebt er bijna een dagtaak aan, als je alles goed zou willen lezen. Dat is niet te doen!

René van Dijk
CHAMPION ***

door René van Dijk

het zou mooi zijn als je wens per module een ticket nummer krijgt en  dat iedereen dit kan inzien.

per module dan een overzicht te selecteren gehonoreerd, afgewezen of nog beoordelen. Dan zie gelijk of wens al bestaat. zorg ervoor dat er ook standaard categorieën binnen een module geselecteerd kan worden en niet zelf labels aanmaken. Dat houdt het overzichtelijk 

NvdB
CHAMPION ***

door NvdB (Bijgewerkt ‎20-02-2025 09:45 door NvdB )

@AKMD1 ik ben de 1e ik vind dit een waardeloos systeem!!