Mijn Communities
Help
Ariennevz
CONTRIBUTOR ***

Betaald ouderschapsverlof registreren in Talent & Salaris?

door Ariennevz

Goedemiddag Visma, 


Is er al een instructie / handleiding / werkwijze om het betaalde ouderschapsverlof te registreren in Talent & Salaris?

 

En ook hoe de overgangsperiode (dus medewerkers die reeds gebruik maken van ouderschapsverlof en nog in aanmerking komen voor betaald ouderschapsverlof) te kunnen administreren? 

Hebben andere community-leden hier al iets voor ingericht? Of ideeen over? 

49 ANTWOORDEN 49
Jantine97
CONTRIBUTOR ***

door Jantine97

Ik heb ook geen uitnodiging ontvangen hiervoor en gezien de vele vragen vraag ik me af het wel helemaal goed is gegaan met het verzenden van de uitnodigingen voor het Webinar. 

Wel fijn dat we nu in ieder geval een link hebben om ons aan te melden. Dank je.

EricWillemse
CONTRIBUTOR ***

door EricWillemse

Beste allen, wat ik begreep van Visma is er morgenmiddag 12.30u een webinair hoe hier mee om te gaan binnen visma.net hrm

Jantine97
CONTRIBUTOR ***

door Jantine97

We wachten de uitnodiging gespannen af 🙂

door Marloes Feenstra

Hallo Jantine, Eric,

 

Hierbij de link om in te schrijven voor het webinar:

Webinar Ouderschapsverlof | 24 juni - 12.30 | Voor Visma.net HRM & Payroll

 

Groeten
Marloes

Linda Visser-Stam
CONTRIBUTOR **

door Linda Visser-Stam

Ik zou ook heel graag een instructie willen. De aanvragen van medewerkers stromen binnen, bij UWV is helder hoe aan te vragen etc. Maar nog niet hoe we dit in Visma gaan verwerken. Of dat er op z'n minst een component beschikbaar is gemaakt die we kunnen hanteren. Net zoals dat bij Aanvullend geboorteverlof is gedaan.

Jantine97
CONTRIBUTOR ***

door Jantine97

Graag 2 componenten: 1 voor doorbetaling uitkering UWV via werkgever en 1 waarbij het UWV de uitkering rechtstreeks uitbetaald aan de werknemer

Nathalie Cuperi
CONTRIBUTOR ***

door Nathalie Cuperi

Hier leeft wel dezelfde vraag. Vooral het vraagstuk: 

Er zijn natuurlijk situaties waarbij er al een ouderschapsverlof loopt voor kind 1, en dan komt kind 2 en daarvoor moet/ wil je dan dat  betaald ouderschapsverlof opnemen--> HOE? Want ouderschapsverlof kind 1 loopt nog, mag je dat stopzetten, dan het betaald ouderschapsverlof voor kind 2 opnemen, en dan restant ouderschapsverlof kind 1 weer opnemen? Heeft iemand daar voorbeeld(en) van hoe hier mee omgegaan kan worden?

John Bouwman
CHAMPION **

door John Bouwman

Het verbaasd me dat er nog geen communicatie of een handleiding is over het betaald ouderschapsverlof en hoe dit moet worden verwerkt in Visma.Net. Op 2 augustus gaat dit in. het is nu onderhand wel tijd dat er iets over wordt gecommuniceerd.

Ben ook benieuwd hoe dit loopt in combinatie met het (normale) ouderschapsverlof.

John Bouwman