Mijn Communities
Help
msikma
CONTRIBUTOR **

Geen toegang meer tot HRM en Payroll

door msikma

Goedemorgen,

Ik en mijn collega's hebben geen toegang meer tot de HRM en Payroll tegel bij het inloggen via Visma Home. Is er een storing?

8 ANTWOORDEN 8

door Anja de Kleijn

Update - verstoring is verholpen

De oorzaak van het incident op het Visma.net Platform (Visma Home) is geïdentificeerd en de toegang tot Visma.net HRM & Payroll is weer hersteld. Dit blijven we monitoren. 

Onze excuses voor het ongemak. 

wtentije
CHAMPION *

door wtentije

Storingen Visma Online
Zoals u misschien heeft gemerkt zijn er de afgelopen dagen een aantal storingen geweest in het Visma Online-platform. Wij bieden hiervoor onze oprechte excuses aan.

We zijn momenteel bezig om de oorzaak van deze storing te onderzoeken. Dit betekent helaas ook dat de storing opnieuw kan optreden. Als er een storing optreedt melden we dit op status.visma.com. Daar kunt u via de knop 'Subscribe' per e-mail of sms op de hoogte worden gehouden.

Uiteraard werken wij hard aan een oplossing. Zodra deze is gevonden zullen wij u opnieuw informeren.
storing

NvdB
CHAMPION ***

door NvdB

Hier ook maar lees dat Visma het ook ontdekt heeft 😀

door Anja de Kleijn

Beste klant, 

Momenteel is er een verstoring in Visma.net HRM & Payroll, de toegang tegel in Visma Home ontbreekt waardoor er tijdelijk geen toegang is. 

Wij zijn met hoge urgente de verstoring aan het onderzoeken om dit te verhelpen. 

Excuses voor het ongemak, een update volgt snel. 

Support HRM & Payroll

Miranda Peelen
CONTRIBUTOR **

door Miranda Peelen

Ook bij ons speelt dit probleem. 

MvB
CHAMPION ***

door MvB

Bij mij ook! ☹️

coosterhoff1969
CONTRIBUTOR **

door coosterhoff1969