Mijn Communities
Help
AKMD1
CHAMPION ***

Vraag aan gebruikers: hoe vonden jullie het om de CO2 gegevens uit Mijn Talent te halen?

door AKMD1 (Bijgewerkt ‎10-09-2025 15:44 door AKMD1 )

We moesten allemaal voor 1 juli voor het eerst de CO2 gegevens aanleveren. Nu vond ik dat nogal een dingetje. De gegevens kun je wel opvragen uit Mijn Talent, maar niet met 1 druk op de knop 1 op 1 invoeren op de website van de overheid. Wij hebben met hulp van de consultant een draaitabel moeten maken enz. Wat een gedoe. Eigenlijk zou ik gewoon met 1 druk (of hooguit 2) alle info uit Mijn Talent willen halen. 

Wij hebben de echte km aangeleverd vanuit de declaraties. Dus geen enquête. 

Hoe is jullie dat bevallen? Want begin 2026 moet dit hele riedeltje weer opnieuw. En ik hoop eigenlijk dat er dan een aanpassing kan worden gemaakt naar een beter overzicht. Dus brand maar los!

3 ANTWOORDEN 3
MvB
CHAMPION ***

door MvB

Ook wij hebben gelukkig hulp gekregen van een consultant. Het was een hele uitdaging om alle medewerkers de enquête digitaal in te laten vullen. Het was ook lastig voor medewerkers die twee contracten hadden, waarbij op het ene contract bijv. drie reisdagen stonden en het 2e contract één reisdag. Leg dat maar eens uit! Eigenlijk hoop ik dat de hele regeling heel snel in de prullenbak wordt gegooid. ðŸ˜€

AKMD1
CHAMPION ***

door AKMD1

aanvulling van mij: wij werken niet met een enquete, maar hebben de echte km die via de declaraties waren ingediend aangeleverd. 

Marian Paaij
CONTRIBUTOR **

door Marian Paaij

Helemaal mee eens.