Mine produkter
Hjælp
Susanne2505
CHAMPION *

Dataløn Vi indbetaler A-skat og AM-bidrag efter de nye frister

Status: Ny idé
Afsløring
 Hej Visma - denne hjælp kunne vi godt have brugt fra jer i disse tider

Dataløn skriver: Vi har ændret processen, så vi indbetaler for dig

Jeg er glad for at kunne fortælle, at vi har fundet en løsning, så vi kan sørge for indbetalingen af A-skat og AM-bidrag - også efter de nye frister for april, maj og juni.

Det betyder, at du ikke selv skal gøre noget. DataLøn afregner helt automatisk, lige som du er vant til. Læs mere nedenfor.

 

Karina Wellendorph

Managing Director, Visma DataLøn

 

Vi har lyttet til vores kunder

Da regeringens hastelov for knap 2 uger siden udskød betalingsfristerne for A-skat og AM-bidrag, fulgte DataLøn med. I første omgang ved at stoppe betalingerne for april, maj og juni, så vores kunder selv kunne indbetale til de nye frister.

Siden har vi talt med mange kunder, som ønskede sig en anden løsning, og den har vi heldigvis fundet.

 

Vi har dog købt hjælpen i jeres webshop men tænker at det kunne havde være rart hvis I bare selv havde gjort det for os kunder- Fortsat god dag.

1 Kommentar
af Jesper Thomsen
Status changed to: Status: Ny idé

Hej Susanne2505 

 

Som vi har svaret i denne artikel så har vi lyttet til vores kunder om at der er kunder der IKKE ønsker at udskyde A-skat. 

 Link til artikel findes HER 

 

MVH Jesper 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.