Mine produkter
Hjælp
Benjamin Nielsen
CHAMPION *

Feriesaldi på lønseddel

Status: Undersøges nærmere

Kære Visma,

 

I forbindelse med overgangen til samtidighedsferie og dermed jeres nye opsætning af feriesaldi på lønsedlen - er forståelsen af lønsedlen blevet mindre.

 

Vores medarbejdere oplever lønsedlen som rodet og det vil jeg give dem ret i!

 

Før kunne de forholde sig til periodens løndata øverst lønsedlen og relevante saldi nederst på lønsedlen, i saldiboksene. Nu skal de holde øje med saldi to forskellige steder. Kunne man som minimum ikke lave et par linjers mellemrum mellem periodens løndata og feriesaldilinjerne?

 

Allerbedst ville det jo være at få flyttet saldi i boksene - så lønsedlen igen blev logisk!

 

Jeg kan se at Visma Dataløn har fundet en rigtig fin løsning på visningen af feriesaldi i saldiboksene, så mon ikke Visma Enterprise også kan?

 

På forhånd tak 🙂

 

Mvh Benjamin

6 Kommentarer
af Thor Lundehoj
Status changed to: Status: Undersøges nærmere

Hej @Benjamin Nielsen,

 

Tak for forslaget, vi kigger ind i at udstille saldo bedst muligt - vi arbejder både med lønsddel og med udstilling i App.

 

Du ønskes en rigtig god dag og weekend 🙂 

 

Mvh.

Thor L.

Benjamin Nielsen
CHAMPION *
af Benjamin Nielsen

Hej Thor, 

 

Der er nu gået et halvt år siden du vente tilbage på min forespørgsel og da der ikke er sket nogen forandring, tænker jeg at bringe den på banen igen 😉

 

Basseret på ros-knappen tænker jeg at jeg ikke er den eneste der hver måned håber på at der er sket en justering af data på lønsedlen. Kan du sige noget om hvor langt denne opgave er?

 

Jeg tænker også at der må ske nogle justeringer i forhold til oktoberlønsedlen, hvor vi begynder at skal vise to ferieår på en gang.

 

Mvh Benjamin

 

@Thor Lundehoj 

 

LGHansen
CHAMPION ***
af LGHansen

Jeg vil gerne bakke om om Benjamin Nielsen forslag omkring saldi på lønsedlen. Det er frustrerende hele tiden at skulle forsvarer Visma Løn. De ser på det.. Det kommer snart..

 

Sanne Christensen
CONTRIBUTOR ***
af Sanne Christensen

Nu hvor vi er i gang med at ønske, vi vil MEGET gerne ønske og få feriesaldi til de 14 dags/timelønnet medarbejdere på lønsed. selv om deres feriepenge går til feriekonto - de har stadig brug for et overblik på deres lønsed. 🙂

af Thor Lundehoj

Hej @Benjamin Nielsen,

 

Det beklager jeg virkelig! 


Den er sendt videre til udviklings teamet og de ansvarlige bag valgene der, men jeg kan da godt se, at det er ved at være et stykke tid siden, at der er kommet et svar! 

 

Jeg sørger for at få fat i en kollega, som er mere kompetent på dette område, end jeg selv er, som kan give dig et ordentligt svar på dette. 

 

Mvh.

Thor L.

Helle Valso
VISMA
af Helle Valso

Hej

Vi overveje justering til lønsedlen, hvor vi fortsat arbejder på at få fra jer kunder :-).

Du kan se status her: https://community.visma.com/t5/Driftsinformation-i-Drifts-og/Folg-med-Nyt-om-ferieloven-i-Visma-Lon-...

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.