Mijn Communities
Help
Janny de Jong
CONTRIBUTOR ***

Aanvulling instructietekst standaardbericht Intradocs

door Janny de Jong
Status: Afgewezen

Sinds kort gebruiken wij Intradocs voor het digitaal ondertekenen van arbeidsovereenkomsten. In de standaardmail die een nieuwe medewerker ontvangt zouden we graag een toevoeging willen zodat de medewerker erop wordt geattendeerd dat een exemplaar van de overeenkomst gedownload kan worden vóórdat de overeenkomst digitaal wordt ondertekend.

5 Opmerkingen
Monique van Berkel
CHAMPION *
door Monique van Berkel

van onze consultant heb ik begrepen dat de tekst in de standaardmail niet aan te passen is.  Wij zouden de tekst helemaal anders willen opstellen, want nu lijkt het net een spam- mail. Ben benieuwd!

Nbastiaanse
CHAMPION *
door Nbastiaanse

Wij hebben hier ook last van. Veel klanten vragen constant of dit spam is en durven de link niet te volgen om de overeenkomst te tekenen.

Koen Rikkering
CONTRIBUTOR ***
door Koen Rikkering

@Janny de Jong @Monique van Berkel @Nbastiaanse , mogelijk kun je het probleem verkleinen door een zelf op te stellen mail, die automatisch de deur uit gaat en waarmee je de mail van Intradocs aankondigt/toelicht. Wij hebben dat een tijd geleden ingesteld, omdat de mail van Intradocs vaak in een spam-box terecht kwam.

 

KoenRikkering_0-1709219345943.png

 

Monique van Berkel
CHAMPION *
door Monique van Berkel

@Koen Rikkering Top idee! Bedankt voor het meedenken. 😀

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Dank voor jullie verzoek 

 

Ik heb het afgewezen omdat dit functionalteit is die IntraDocs moet gaan ondersteunen, en ik stuur IntraDocs verzoeken en oplossingen niet aan. Ik heb even navraag gedaan bij IntraDocs en het staat bij hun op de backlog begrijp ik.