Mijn Communities
Help
AKoelink
CHAMPION **

Bij invoeren postcode: Mijn Talent zelf het adres laten invullen + bij bankrekening invoeren de check of die bij persoon hoort

door AKoelink
Status: Bestaat al

Zoals ook vaker op websites voorkomt: het is fijn als je de postcode invoert, meteen het adres ook ingevuld wordt. Is dan ook meteen een goede controle of de postcode klopt. 

 

Zelfde geldt eigenlijk ook voor het invullen van het bankrekeningnummer: graag de check of deze daadwerkelijk bij de persoon hoort. 

8 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ

door Joul Verhoeven

Hi @AKoelink,

 

Voor het automatisch invullen van de adresgegevens kun je gebruik maken van de Postcodetabel. Via onderstaande link kun je hier meer informatie over vinden en hoe dit geactiveerd kan worden:

 

https://community.visma.com/t5/Nieuws-Visma-net-Payroll/Visma-net-HRM-amp-Payroll-Postcodetabel/ba-p...

AKoelink
CHAMPION **
door AKoelink

Die had ik even gemist. Bedankt voor de tip. Maar 40 euro per maand? Dat is best een hoop geld voor iets uit handen nemen. Wij slaan over. 

 

 

mandyhuyding
CONTRIBUTOR *
door mandyhuyding

Jammer dat 40 euro per maand kost, bij andere instanties zit dit gewoon standaard erbij.

 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Bestaat al

Zie comment in het idee

hdemeester
CONTRIBUTOR *
door hdemeester

serieus, 40 euro per maand.....

Marielle2
VISMA
door Marielle2

De postcodetabel functionaliteit is iets dat wij, Visma Raet, zelf ontwikkelen en onderhouden. Maar de postcodes, en wijzigingen hierop, moeten wij inkopen. Je hoeft de postcodetabelfunctionaliteit trouwens niet via ons af te nemen. Je kunt ook zelf een abonnement afsluiten met een externe partij en de postcodes maandelijks/jaarlijks importeren. 

hdemeester
CONTRIBUTOR *
door hdemeester

bijzonder dat het bij Visma Numbrs wel als functionaliteit beschikbaar is. Ik vind dit zelf eigenlijk een minimum vereiste voor een salarispakket