Mijn Communities
Help
lauraholm
VISMA

Er is geen module/scherm voor het registreren van onderwijsbevoegdheden. (EDU 115)

door lauraholm
Status: Realisatie waarschijnlijk

Er is geen module / scherm voor het registreren van onderwijscompetenties (bevoegdheden). Situatie (korte beschrijving) van de probleemstelling. Er is geen module / scherm voor het registreren van onderwijscompetenties (bevoegdheden). Met OBM besproken dat dit wordt opgelost met de registratie in officiële documenten. OBM vindt dit geen goede oplossing. Omdat het registreren van competenties binnen het onderwijs erg belangrijk is. Hiervoor dient een apart scherm of module beschikbaar te zijn.

4 Opmerkingen
Daniëlle Engels
CONTRIBUTOR ***
door Daniëlle Engels

Wij zouden dit ook graag zien. Het is in het Onderwijs erg belangrijk om de bevoegdheden te registreren.

Is hier ondertussen al een oplossing voor gevonden?

Monique van Berkel
CHAMPION *
door Monique van Berkel

@Rene van Jole Zou je een update kunnen geven van deze vraag?

door Rene van Jole

Goedeavond, 

 

Dit staat inderdaad nog op de backlog maar heeft nog niet de prioriteit gekregen dat we hier aan kunnen werken

Als we dit willen dan moet dat in 2024 gebeuren. We  moeten dan en in Visma.net het eea gaan maken om dit te kunnen registreren en we moeten in de migratie werk verrichten om dit te migreren dit gaat dus nogal wat tijd vergen wat te koste gaat van andere functionaliteiten het is dus een kwestie van prioriteit. We hebben recent een hele AK wensen lijst ontvangen daar moeten we dan bv in vertragen als dit hoogte prio heeft maar dit staat niet op die lijst.

 

Ik zal Reinier een mail sturen wat prio heeft en als dit nog moet gebeuren in 2024 waar we dan niet aan gaan werken ? 

 

door Rene van Jole

PS dit verzoek komt oorspronkelijk van een Accountantskantoor OBM ( waar Reinier werkzaam is ) ik zal bij hun de prioriteit hiervan verder opvragen en dit ook polsen bij andere onderwijs instellingen.

 

Nav de Kudo's heeft het niet veel prioriteit bij andere scholen