Mijn Communities
Help
Janny de Jong
CONTRIBUTOR ***

Extra sorteermogelijkheid in Dashboard Digitale Ondertekening Intradocs

door Janny de Jong
Status: Afgewezen

Is het ook mogelijk om in het Dashboard Digitale Ondertekening van Intradocs een sorteermogelijkheid voor de kolom ‘klant referentie’ te maken waarbij het laatste deel van het referentienummer (zie gele arcering) oplopend of aflopend gesorteerd kan worden. Het is dan gemakkelijker om de documenten op personeelsnummer uit de lijst te halen.

JannydeJong_2-1720519281886.png

 

 

 

2 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Dank voor je idee 

 

Dit is geen ontwikkeling voor Visma.net HRM maar voor IntraDocs 

Ik heb je idee doorgegeven aan IntraDocs met de vraag of hun het idee kunnen beoordelen en of op de backlog willen plaatsen 

 

Mocht ik feedback krijgen dan laat ik dat in een update alsnog in dit idee weten 

 

Voor nu ga ik dit verzoek afsluiten omdat het geen onderdeel is van Visma.net HRM ontwikkeling 

door Rene van Jole

Goedemiddag

 

Ik heb antwoord van IntaDocs op je voorgestelde idee / verbeter voorstel.

Onderstaande het antwoord van IntraDocs : 

 

We hebben de wens hier besproken en kunnen deze niet implementeren. De betreffende kolom kan nu al gesorteerd worden, maar alleen op de gehele waarde van de kolom en niet alleen op het laatste stukje van deze waarde.

Het is wel mogelijk naar deze waarde te zoeken met de zoekfunctie rechts bovenaan de pagina. In het nieuwe dashboard gaat dit op dezelfde manier werken.
 
Ik hoop je voldoende te hebben geantwoord