Mijn Communities
Help
Salden
CHAMPION **

Rekenwijze aantallen in trend fte wijzigen

door Salden
Status: Realisatie waarschijnlijk

Zo met de start van 2023 heb ik me voorgenomen om nog een laatste keer een poging te doen om een verbetervoorstel in te dienen dat hopelijk nu wel wordt meegenomen in de software-aanpassingen.

Aangezien ik niemand gemobiliseerd krijg voor genoeg kudo's een oproep aan allemaal om mijn voorstel van genoeg kudo's te voorzien 😉

 

Graag zou ik in het trend fte overzicht bij aantallen het aantal medewerkers willen zien en niet het aantal contracten. Als iemand bijvoorbeeld 2 contracten/IKV's heeft dan meld dit overzicht 2 contracten i.p.v. 1 medewerker. Ik zou liever 1 medewerker vermeld zien (als er dan tussen twee afdelingen moet worden gekozen dan zou ik hem plaatsen waar het zwaartepunt ligt). Ik heb dit overzicht nodig voor de accountant. met het oog op de vele toekomstige IKV's gaat dit overzicht totaal ontsporen (ik heb bijv. al eens 3 IKV's in een maand gehad...).

 

3 Opmerkingen
Berni Bomers
CONTRIBUTOR *
door Berni Bomers

Én rekening houden met generatiepact ed. Want nu moeten we de lijsten constant handmatig aanpassen

Eric Braat
CONTRIBUTOR ***
door Eric Braat

En ook in de toekomst kijken van de jaren waarvan de Olap gedraaid heeft

En ook soort aanstellingen kunnen filteren

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Hartelijk dank voor uw idee.

De Kudo's is inderdaad voor ons een indicatie hoe een idee leeft bij klanten en hoe belangrijk dit wordt gevonden

 

Dit idee gaan we meenemen in de rapportage ontwikkelingen die we op de planning hebben staan

We hebben op dit moment helaas vertraging mbt de ontwikkeling en vrijgave van de nieuwe Rapportage tool