Mijn Communities
Help
Simone Roskam
CHAMPION ***

Rolnaam aanpassen + aanvullen roldefinities (-1000)

door Simone Roskam
Status: Gerealiseerd

We willen graag alle rolnamen naar wens aan kunnen passen. Dit is bij sommige rollen wel mogelijk en bij andere rollen niet. De rol salarisadministratie is daar een voorbeeld van.

 

Daarnaast is het voor onze standaardinrichting (AK) nodig om het aantal roldefinities aan te vullen naar 20 opties.  We hebben nu de beschikking over de volgende 5 opties: -1000/-1001/-1002/-1003/-1004

7 Opmerkingen
lauraholm
VISMA
door lauraholm
Status changed to: Status: In onderzoek

Het doet ons plezier je mede te delen dat AK functionaliteit (bijbehorende standaard rollen) op de roadmap van 2021/2022 staat. Graag nemen we je wens mee in het verzamelen van de requirements over dit thema.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk
 
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Ingepland

De uitbreiding van de rollen wordt in release 1.134 opgeleverd 

Simone Roskam
CHAMPION ***
door Simone Roskam

@Rene van Jole Super! Ik had het reeds vernomen van Ken 🙂 Wordt daarmee ook de functionaliteit opgeleverd dat sommige rollen aangepast kunnen worden qua naamgeving?

door Rene van Jole

Nee volgens mij zit dat niet in scope, volgens mij alleen rollen uitbreiden volgens mij hingen er aan rolnaam aanpassen nog tal van haken en ogen. Ga ik nog navragen 

door Rene van Jole

even navraag gedaan ook bij Jordy we gaan de de namen van de rollen aanpasbaar maken niet faciliteren alleen uitbreiding van de aantallen 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Dit is in de laatste release opgeleverd de uitbreiding van de rollen