Mijn Communities
Help
Doddreest
CHAMPION *

Testomgeving zelf aanmaken

door Doddreest
Status: In onderzoek

Goedemorgen,

wij willen graag meer gaan werken in de testomgeving. Hiervoor hebben we vaker een kopie van de productie omgeving nodig. Nu kunnen we dit wel aanvragen via het ticketsysteem maar wij merken dat dit vaak erg lang duurt. De laatste keer hebben we pas na bijna 2 maanden een nieuwe testomgeving gekregen. 

ik weet vanuit andere HR Systemen dat het wel mogelijk is om zelf een testomgeving aan te maken op het moment dat het nodig is. Het zou een mooie aanvulling zijn en voor beide partijen zou het tijd schelen.

@Petra Kranenburg 

@MikeChin 

5 Opmerkingen
MikeChin
VISMA
door MikeChin

Het laten verversen van de testomgeving zou echt wel sneller moeten en kunnen. Zou je een ticket willen aanmaken hiervoor? 

Belangrijk is om aan te geven of je de sjablonen mee wilt laten kopieren. Default worden koppelingen en mailfunctionaliteit van de test omgeving uitgezet.

Doddreest
CHAMPION *
door Doddreest

@MikeChin Wij hebben het hier nog over gehad tijdens onze instroom sessie. Toen vond je het voor beide partijen ook een goed idee om het aanmaken van een kopie door de klant te kunnen laten aanmaken. 

MikeChin
VISMA
door MikeChin

Dat klopt, het is m.i. ook een goed idee, maar tot dit evt. gerealiseerd wordt, is het nog nodig een ticket aan te maken, waarop snel gereageerd moet kunnen worden.

Doddreest
CHAMPION *
door Doddreest

@MikeChin Voor nu hebben we geen nieuwe omgeving nodig, dus ik ga geen ticket aanmaken.

Ik verwacht nog wel dat jij mijn idee een kudo geeft 😉

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ