Mijn Communities
Help
Jkersbergen
CHAMPION *

Vanuit een taak direct naar de medewerker

door Jkersbergen
Status: Realisatie waarschijnlijk

Ik zou graag vanuit een Taak in HRM direct naar een medewerker kunnen gaan.

Voorbeeld: Ik krijg de taak: Medewerker is gedeeltelijk hersteld, controleer de reiskosten.

 

Nu moet ik uit de taak en dan naar de reiskosten van die medewerker, het zou mooi zijn als ik vanuit de taak direct naar de medewerker kan.

 

7 Opmerkingen
lauraholm
VISMA
door lauraholm
Status changed to: Status: Nieuw

Hoi, bedankt voor je wens. Ik verplaats deze naar HRM, dan kan er vanuit daar naar gekeken worden. 

Annemiek Hendrix
CONTRIBUTOR ***
door Annemiek Hendrix

Dit zou inderdaad een hele grote verbetering zijn in het werken met de taken!

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

Jantine97
CONTRIBUTOR ***
door Jantine97

Dit zou inderdaad een hoop werk en tijd schelen!

 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Dit request is op de backlog opgenomen. Het backlog nummer hiervoor is 4817.

Realisatie zal niet op korte termijn plaatsvinden, en is daarmee ook niet ingepland voor de korte termijn 

HEM1
CONTRIBUTOR *
door HEM1 (Bijgewerkt ‎10-02-2022 17:50 door HEM1 )

@Rene van Jole is hier al iets mee gebeurd?

door Rene van Jole

Goedemorgen, nee hier is nog niets mee gebeurd. Onze prio ligt op dit moment op andere onderdelen bv verbeteren verlof, mutatie formulieren en contract verbeteringen oa. We willen de taken als thema een keer gaan oppakken dat betekend dat we meerdere kwartalen verbeteringen willen gaan aanbrengen, ik verwacht dat dit jaar niet