Mijn Communities
Help
Ginger
CONTRIBUTOR ***

e-dossier: mogelijkheid documenten naar e-dossier slepen

door Ginger
Status: Afgewezen

documenten moeten nu 1-voor-1 in het e-dossier geüpload worden. Als je meerdere documenten (en al helemaal als je veel documenten tegelijkertijd) naar het e-dossier wil overbrengen is de gebruiksvriendelijkheid ver te zoeken en de arbeidsintensiteit onevenredig hoog. De mogelijkheid om documenten naar e-dossiers te kunnen slepen zou veel werk uit handen nemen. Gaan op dit vlak ontwikkelingen komen?

5 Opmerkingen
door Floor Doornebosch
Status changed to: Status: Intake

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen.
We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Dit is een zeer valide verzoek, echter met de huidige mogelijkheden van het e-dossier is dit niet mogelijk. De toekomst plannen met e-dossier is dat we moeten gaan onderzoeken of er voor e-dossier geen betere oplossing is dan die we nu hebben. We maken hiervoor nu gebruik van een 3e applicatie die we op termijn willen gaan vervangen. 

 

Deze wens staat daarmee op ons netvlies maar zal zeker de komende jaren niet gerealiseerd worden, om daarmee geen valse verwachtingen te gaan wekken ga ik voor nu het verzoek afwijzen 

 

Bedankt voor uw input

Simone Roskam
CHAMPION ***
door Simone Roskam

Wij (GOA) zouden hem ook graag andersom zien. Oftewel de mogelijkheid maken om meerdere documenten in het E-dossier aan te vinken om vervolgens te downloaden.

SharonDevilee
CONTRIBUTOR **
door SharonDevilee

@Rene van Jole zijn hier nog updates over?

door Rene van Jole

Hoi Sharon 

Nee geen concrete update muv dat we als we capaciteit hebben het E-Dossier een van de strategische thema's is die we willen gaan verbeteren, ik hoop dat we hier in 2024 stappen in kunnen zetten 

Of dat dit verzoek dan ook meegenomen kan worden is nog niet zeker 

 

Het verzoek is eerder afgewezen dus ik verwacht dat dit wellicht een grote impact heeft maar we bekijken dit weer als we E-Dossier analyse gaan inplannen