Mijn Communities
Help
Preadyz
CHAMPION ***

geboortedatum en bsn in banner

door Preadyz
Status: Nieuw

Bovenin kan je op de naam va de medewerker klikken en zie je een aantal gegevens van de medewerker. Kan hier ook de geboortedatum en bsn aan toegevoegd worden? hierdoor heb je deze info direct beschikbaar, ongeacht waar in welke module je zit in talent.

3 Opmerkingen
Nico vander Bent
CHAMPION ***
door Nico vander Bent

@Preadyz BSN nummer lijkt me niet wenselijk in het kader van de AVG -richtlijnen.

 

Preadyz
CHAMPION ***
door Preadyz

hi Nico, ik snap dat je dat zegt. aan de andere kant is in Talent al geregeld dat je alleen maar geboortedatum en bsn mag zien als je daar extra autorisatie voor hebt. dus als jij vanuit je rol bsn niet mag zien, dan wordt dat via de autorisatierol al geregeld.

voor die personen die bsn wel mogen zien (daarvoor geautoriseerd zijn) is het handig om bsn wel snel te kunnen zien omdat uwv bijvoorbeeld nog steeds op bsn berichtgeving afgeeft.

John Bouwman
CHAMPION ***
door John Bouwman

Helemaal mee eens, nu moeten we eerst een overzicht aanmaken en downloaden. Dat is helemaal niet AVG proof omdat daarin van alle medewerkers het BSN wordt weergegeven. Alle communicatie vanuit pensioenfonds en UWV gaat op BSN.

Dus ook graag de zoekfunctie BSN weer mogelijk maken voor diegenen die geautoriseerd zijn.