Mijn Communities
Help
Wil de Bruin
CHAMPION *

vast bedrag bij declaratie

door Wil de Bruin
Status: Afgewezen

We hebben declaratie items waar een vast bedrag voor staat.

Bijvoorbeeld de thuiswerkvergoeding.

Is het mogelijk dat op het moment dat dat item gekozen wordt het bedrag ook vermeld wordt.

Bij de inrichting kan ik zetten een min en max maar de medewerker moet het bedrag nog steeds invullen.  

 

6 Opmerkingen
door Floor Doornebosch
Status changed to: Status: Intake

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen.
We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

Annemiek Hendrix
CONTRIBUTOR ***
door Annemiek Hendrix

Hallo Wil,

 

Wij hebben de thuiswerkvergoeding zo ingericht dat de werknemers alleen nog maar het aantal dagen hoeft in te vullen in de declaratie. Het bedrag van 2,00 staat in het component.

 

Groet,

Annemiek

Wil de Bruin
CHAMPION *
door Wil de Bruin

En hoe zet je dit in de declaratie module en is het mogelijk om het bedrag aan te passen?

Annemiek Hendrix
CONTRIBUTOR ***
door Annemiek Hendrix

Helaas kan ik je niet uitleggen hoe dit in de declaratiemodule te zetten, dat heeft onze applicatiebeheerder samen met Visma gedaan. Het is zeker mogelijk het bedrag aan te passen.

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: Nieuw

Hallo Wil,

 

Dank voor je wens!

Zoals Annemiek aangeeft, het is dan aan te raden om de medewerkers alleen het aantal in te laten vullen.

Je kunt een declaratie item aanmaken van het soort Aantal.

Daar kun je een salariscomponent aan koppelen waarbij het aantal nog ingevuld moet worden en het bedrag van 2 euro op het component is ingevoerd.

Mocht je hulp nodig hebben bij de inrichting hiervan dan raad ik je aan contact op te nemen met het projectenbureau voor ondersteuning. 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

zie onderstaande opmerkingen