Mijn Communities
Help
O Veenstra
CHAMPION ***

Declaratie reiskosten woonwerk met uitbetaling via CAO-PO tabel reiskosten

door O Veenstra
Status: Afgewezen

Graag een declaratiesoort toevoegen waarbij incidentele reiskosten woonwerk uitbetaald worden via CAO-PO tabel reiskosten.

4 Opmerkingen
O Veenstra
CHAMPION ***
door O Veenstra

Extra info/onderzoek:

 

Wanneer we een aparte formule kunnen aanmaken op tabel 50200 – Reiskosten Eigen Vervoer en dan naar een apart component, dan ben je er volgens mij.

In onderstaande afhankelijkheid zit de berekening op de tabel. Wanneer je hier altijd 1 dag (daysperweek) van maakt en de berekening (Amount = Amount * 5 / DaysPerWeek)  x 3/13 bij zet dan zou je er zijn.

Alleen de controle van de maanden niet uitbetalen zou er dan nog uit moeten, maar die zal ergens anders zitten denk ik.

 

Als het niet op dezelfde tabel kan, dan zou de hele regeling misschien gekopieerd (en simpeler gemaakt) kunnen worden en dan kunnen we de formules aanpassen.

 

OVeenstra_0-1660736358360.png

 

 

OVeenstra_1-1660736358376.png

 

 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor uw idee. Dit Idee heeft de status "In onderzoek" gekregen. Dit betekent dat we het idee op haalbaarheid en impact gaan toetsen. We kijken allereerst of het idee in één van de strategische thema's past.

We monitoren op basis van het aantal verkregen kudos of andere klanten dit ook een goed idee vinden. Bij weinig Kudo's is de kans heel groot dat het idee wordt afgewezen.

Het kan zijn dat een idee met weinig kudo's alsnog op de backlog wordt geplaatst de reden daarvoor kan zijn dat wij in de toekomst een bepaald thema willen verbeteren en daarmee past in de strategische plannen, of omdat het een Quick win is die we relatief eenvoudig kunnen realiseren.

O Veenstra
CHAMPION ***
door O Veenstra

Het gaat hierbij om een salariscomponent die op basis van de ingevoerde kilometers in de declaratie het bedrag uit de reiskosten staffeltabel haalt. En dan in dit geval altijd de kolom van 1 dag. En vervolgens omrekenen naar het dagtarief via 3/13.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Dit verzoek staat al een paar maanden open en heeft geen kudo's gekregen

Gezien het feit dat we al heel veel werk op de backlog hebben staan gaan we vooralsnog dit verzoek afwijzen