Mijn Communities
Help
peterdevette
CHAMPION *

Flexibele inrichting salarisspecificatie

door peterdevette
Status: Bestaat al

Binnen Raet Specificatie Manager heb je zelf de mogelijkheid om uitvoercodes toe te voegen aan de salarisspecificaties. In Visma Payroll is er een beperkte lijst met standaard gegevens die je kunt toevoegen. De pensioengrondslag per jaar kan ik nu bijvoorbeeld niet toevoegen.

Graag zou ik in Visma Payroll dezelfde flexibiliteit hebben, die we ook in Raet Specificatie Manager hebben.

5 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

 

Dezelfde flexabiliteit als in de Raet specificatie manager kunnen we niet gaan bieden in Visma.net. Wel kunnen we nagaan of we de Pensioengrondslag kunnen toevoegen aan de salaris specificatie 

door Nick Terhorst
Status changed to: Status: Nieuw

Er bestaat reeds een ingepland idee om de pensioengrondslag per jaar te tonen, zie ABP Jaarinkomen/Pensioengevend Inkomen 

door Nick Terhorst
Status changed to: Status: In onderzoek
 
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Bestaat al

Dit verzoek bestaat al op het idee portaal, we gaan deze daarmee afsluiten 

wtentije
CONTRIBUTOR ***
door wtentije
zoals de vermelding op de salarisstrook van de, datum of periode vermelding van een periodieke verhoging erg wenselijk