om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Enige tijd geleden is een rapport vrijgegeven voor signalering WNT. Bij componenten heb je, in tegenstelling tot andere componenten, niet de mogelijkheid een component toe te voegen aan deze rapportage, maar kun je alleen componenten uitsluiten. Er is geen overzicht welke componenten meetellen en onder welke voorwaarden dit gebeurt.
Ik heb hier een ticket voor aangemaakt, maar dit inzicht is niet te verkrijgen. Ik vind dat heel opmerkelijk. Hoe weet ik nu zeker dat als ik een component aanmaak dat deze wel of niet meegeteld gaat worden. WNT overschrijdingen zijn zaken die je niet wilt meemaken. Het moet dan ook mogelijk zijn te weten wat er wordt meegeteld en ik wil dat dit dan ook wordt meegenomen in de export van de payroll codes of dat dit op een andere manier inzichtelijk wordt gemaakt.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2023 Visma Community. All right reserved.