Mijn Communities
Help
peterdevette
CHAMPION *

Inzicht in payroll mutaties

door peterdevette
Status: Ingepland

Via de audittrail in Payroll kun je een overzicht opvragen van de ingediende mutaties. Uit ervaring (en ook omdat een call op dit punt is afgehandeld) merk ik dat ik op klantniveau niet de inhouw van bepaalde werkgevermutaties kan raadplegen (bijvoorbeeld het ingevoerde percentage van een verzekering). Kennelijk is dit zoals beschreven en gebouwd en geen fout in de programmatuur. Om deze reden is mij aangeraden hier een wens voor in te dienen.

 

Hoop dat gehonoreerd wordt, want zonder dit soort informatie is het zoeken naar een naald in de hooiberg als er ooit iets onverwachts in de salarissen bij een klant voorkomt.

 

7 Opmerkingen
peterdevette
CHAMPION *
door peterdevette
Kmortel
CONTRIBUTOR ***
door Kmortel

Dit zou een mooie verbetering zijn.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Hartelijk dank voor uw idee, 

Wij hebben dit idee opgenomen op de backlog onder nummer 3564 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Ingepland
 
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

ivm andere prioriteiten is dit verzoek van ingepland weer terug op de backlog gezet en op een later tijdstip nog te bepalen wordt dit weer ingepland 

Frank Kamphuis
CONTRIBUTOR ***
door Frank Kamphuis

@Rene van Pol: Jammer van het uitstel, we hadden graag gezien dat we op premies, e.d. konden rapporteren en met name over alle klanten heen (AK-functionaliteit). Dit omdat voor veel klanten percentages moeten worden aangepast en we zo graag een controle op de invoer willen uitvoeren.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Ingepland

Voor de planning voor Q1 is dit opgenomen om dit in Q1 te gaan opleveren