Mijn Communities
Help
Salden
CHAMPION **

Nettopensioenbedrag overmaken naar andere rekening en meetellen in subtotaal

door Salden
Status: Gerealiseerd

Een medewerker maakt gebruikt van de nettopensioenregeling van SPW.

Het premiebedrag dient te worden ingehouden op het nettoloon en te worden uitbetaald op een rekeningnummer van SPW.

Met de huidige inrichting blijkt het niet mogelijk om het bedrag over te maken naar een apart rekeningnummer en dan tevens het subtotaal op de strook te laten kloppen. Het is of het een of het ander.

Zie ook Case: 01119728.

Ik zou jullie willen verzoeken om dit aan te passen zodat beide zaken te combineren en juist zijn.

5 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

lauraholm
VISMA
door lauraholm
Status changed to: Status: Ingepland

Het doet ons plezier je mede te delen dat dit idee inmiddels ingepland is. Ons doel is om met ingang van 2022 mogelijk te maken dat  een netto pensioenbedrag naar een rekeningnummer over te maken.  

Salden
CHAMPION **
door Salden

Hallo Laura,

 

Dat is goed nieuws. Heel erg fijn dat jullie mijn verzoek gaan verwezenlijken. Bedankt!

 

Mvg,

Oscar Salden

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Dit is recent in de release opgeleverd 

Salden
CHAMPION **
door Salden

Ik had het al gelezen en heb het meteen doorgevoerd. Bedankt voor het inwilligen van mijn verzoek. Super!